چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
زهره ای

حوزه / زهره‌ای گفت:  در جهت ترویج امیدآفرینی و اعتماد به جوانان، از ظرفیت جمعی از نخبگان و تاثیرگذاران در استان‌ها در راستای ارائه راهکارهای پیشنهادی با نگاه آسیب‌شناسی استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، محمد علی زهره‌ای معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت منابع انسانی ستاد امر به معروف کشور در همایش دبیران و رابطین امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی استان همدان، با تأکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ایجاد عدالت سازمانی نقش کلیدی دارد، اظهار داشت: باید بدانیم آیا عدالت سازمانی در دستگاه‌های ما رعایت می‌شود و آیا نگاه ارزشیابی در سازمان‌ها به درستی انجام می‌شود یا خیر؟

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یعنی فضایی آرام و ایده‌آل و بستری مناسب در سطح جامعه ایجاد کنیم.

زهره‌ای به تشریح ویژگی‌های خاص مردم و کشور پرداخت و گفت: ستاد باید به سمت و فضایی حرکت کند که در کشور همه لحظه‌های زندگی ما، توجه به امر به معروف و نهی از منکر موج بزند.

وی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در هر استان توسط ستاد، ابراز کرد: در جهت ترویج امیدآفرینی و اعتماد به جوانان، از ظرفیت جمعی از نخبگان و تاثیرگذاران در استان‌ها در راستای ارائه راهکارهای پیشنهادی با نگاه آسیب‌شناسی استفاده خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت منابع انسانی ستاد امر به معروف کشور، با تأکید بر اهمیت آموزش و میدان دادن به جوانان در جامعه، خاطرنشان کرد: برخی از رویه‌های نادرست مانند استفاده طولانی‌مدت مدیران از خانه‌های سازمانی نمونه‌ای از منکرات است که نیازمند اصلاح و تذکر در این زمینه هستیم.

وی از اجرای برنامه ۲۰ ماهه برای احیای فرهنگ گفتمانی در سازمان‌ها خبر داد و تصریح کرد: هدایت‌های درونی در سازمان‌ها مورد تأکید ستاد است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha