جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
23

حوزه / صدیقی گفت: تضعیف بنیان خانواده از اهداف مهم دشمن در جنگ شناختی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، محمد مهدی صدیقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، در همایش بسیجیان بخش کلاچای استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، بهترین فرصت در راستای تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و حماسه ماندگار شهیدان است و لذا به این مناسبت باید بکوشیم ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه انتقال دهیم.

وی حضور با بصیرت و مقتدرانه جوانان و نوجوانان گیلانی در دوران دفاع مقدس را ستودنی دانست و افزود: در طول هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم هشت هزار شهید، ۲۲۰۰ مجروح و جانباز، ۲۶۰۰ آزاده سرافراز از افتخارات مردم گیلان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، با اشاره به دو امتیاز اتحاد و معنویت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، یادآور شد: رزمندگان ما با توکل به خدای متعال پیروزی‌های پی در پی را توانستند رقم بزنند تا حدی که دشمن با آن حمایت خیره کننده کشورهای غربی و شرقی، با خفت و خواری علاوه بر میدان، در جوامع بین المللی هم شکست را پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران علاوه بر این می‌توانند در جنگ نرم و ادارکی دشمنان فائق آمده تا بنیان نظام خانواده آسیب نبیند، اظهار کرد: انگیزه اصلی دشمن ترویج اباحه گری و آسیب رساندن به کانون خانواده اصیل ایرانی است و این یک حقیقت مسلم است که تضعیف بنیان خانواده از اهداف مهم دشمن در جنگ شناختی است.

صدیقی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد ترویج سبک زندگی غربی و گسترش حرکت فمینیستی در تکاپوی زدودن اخلاق و معنویت در روابط شایسته زنان و مردان عفیف این مرز و بوم است.

وی تأکید کرد: کم تدبیری و سهل‌انگاری مدیران و متولیان فرهنگی کشور در مقابل هنجارشکنی‌های حوزه حجاب و عفاف بر کسی پوشیده نیست، که امیدواریم آحاد امت اسلامی به‌ویژه بانوان عفیف با حضور چشمگیر خود در این مبارزه علاوه بر خنثی کردن نقشه شوم دشمن، بارقه امید را در دل جوانان و نوجوانان پدید آورده و آن را تقویت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha