یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
کد خبر: 1188106
۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
تربت حیدریه

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه، با اشاره به ادعای مضحک صهیونیست‌ها که مدعی نظم جدید در خاورمیانه شدند، گفت: یقینا به مانند گذشته نظم جدید را محور مقاومت رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه، صبح امروز در تجمع طلاب و روحانیون تربت‌حیدریه که در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها مبنی بر به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله برگزار شد، اظهار داشت: برای سید حسن نصرالله در حزب‌الله نمی‌توان هم‌پا و شخصی به عظمت او پبداکرد، او شخصی بی‌مانند بود که کسی نمی‌توانست در او نفوذ کند و وعده‌هایی که به او می‌دادند اثر نداشت.

وی به شاخص‌های مهم سید مقاومت اشاره کرد و افزود: تهدید دشمن و سختی‌ها در سید حسن نصرالله اثر نکرد و حتی در کلام خود، عنوان داشت محاصره معنا و مفهومی ندارد و این بدان معناست که نگاه توحیدی داشت، لذا هیچ چیز نتوانست او را از راهی که می‌رود منحرف کند.

حجت‌الاسلام چهکندی‌نژاد تصریح کرد: سید حسن نصرالله مقاوم و مستحکم بود و اهل عقب نشینی نبود، در عین حال دشمن نتوانست در او نفوذ کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با بیان اینکه وسعت بینش سید حسن نصرالله زیاد بود و مثل برخی سران عرب به فکر منافع خودش نبود، ابزار کرد: منافع جهان اسلام برای سید مقاومت اهمیت داشت و این بدان معناست که او فردی آینده‌نگر بود.

حجت‌الاسلام چهکندی‌نژاد ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله به موقع عمل می‌کرد و بصیر و دشمن شناس بود، لذا در یک جا نمی‌توان پیدا کرد که نصرالله از رژیم غاصب ترسیده‌باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: حزب‌الله نیمی از ماشین جنگی رژیم جنایتکار را مشغول کرد و ۶ لشکر را معطل و ۵۰ درصد نیروی هوایی این رژیم غاصب را مشغول نگه داشت تا حماس و غزه را یاری کند.

حجت‌الاسلام چهکندی‌نژاد خاطرنشان کرد: باند جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی در حالی که قرار بود در سال‌های ۱۹۸۲ و ۲۰۰۶ با اشغال جنوب لبنان نظم جدیدی را ایجاد کند، اما در نهایت ناچار به عقب‌نشینی شد و تحولات به نفع جبهه مقاومت رقم خورد.

وی تصریح کرد: در سال ۲۰۰۶ وزیر اسبق خارجه آمریکا خاورمیانه را به یک زن باردار تشبیه کرد که باید نظم جدید را تحمل کند، اما نظم جدید به نفع حزب‌الله و رزمندگان اسلام رقم خورد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با اشاره به ادعای مضحک صهیونیست‌ها پس از شهادت سید حسن نصرالله که مدعی نظم جدید در خاورمیانه شدند، گفت: یقینا به مانند گذشته نظم جدید را محور مقاومت رقم خواهد زد.

«تله جنگ» خودش یک «تله» است

حجت‌الاسلام چهکندی‌نژاد بیان کرد: باید مراقب باشیم که دچار خطای محاسباتی نشویم، لذا آمریکا و اسرائیل مکمل هم هستند و در جنگ ۳۳ روزه جمهوری‌خواهان آمریکایی پشتیبانی کردند و در جنگ غزه و جنوب لبنان هم دموکرات‌ها همین کار را می‌کنند، لذا حزب‌الله در این سه دهه علاوه بر اسرائیل با آمریکا و سران خیانتکار مرتجع عرب جنگید.

وی تٱکید کرد: به باند جنایتکار صهیونیست اعلام می‌کنیم، همانگونه که بعد از شهادت امام حسین(ع) دنیا برای یزید و یزیدیان آشفته‌تر شد و بعد از شهادت حاج قاسم نیز منطقه برای شما ناامن‌تر و محور مقاومت قوی‌تر شده، قطعا خون شهید سید حسن نصرالله هم به محور مقاومت تزریق شده و به فرموده رهبری ضربات جبهه مقاومت محکم‌تر به رژیم منحوس صهیونیستی فرود خواهد آمد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه یادآور شد: تاریخ نه در احد، نه در صفین و عاشورا متوقف نشد و اگر بنا بود متوقف شود این پیروزی‌ها رقم نمی‌خورد، گواه تاریخ این است اگر ملت‌ها در صحنه بیایند نصرت الهی نزدیک است.

وی با تٱکید بر اینکه باید مراقب جریان نفوذ باشیم، اظهار کرد: آنچه که سرنوشت ما را مشخص می‌کند اراده مردم و ملت‌هاست، خط فکری دشمن به دنبال آن‌ است که اراده مقاومت را ضعیف کند.

حجت‌الاسلام چهکندی‌نژاد بیان کرد: جریانی بنام تله جنگ، خودش یک تله است تا اراده پاسخ به صهیونیست‌ها را بگیرد تا این رژیم سفاک را جسورتر کند، لذا چنانچه جواب دشمن را به اندازه و به‌موقع ندهیم هر روز گسترش جنگ بیشتر می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha