یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: به راستی اگر آیات قرآن به انسان تبدیل شوند می شود مقام معظم رهبری، می شود سید حسن نصرالله و این هنر قرآن است که می تواند انسان هایی مانند امام، حضرت آقا و سید حسن ها تربیت نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: شهادت سیدحسن نصرالله آن مجاهد بزرگ را به همه آزادگان ، خانواده های محترم شهدا و همه همرزمان خود در مجموعه انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض میکنم.

این مقام مسئول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهادت پرچمدار جبهه مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله افزود: سلام بر سید حسن نصرالله سلام بر آن روزی که متولد شد، سلام به روزی که توسط دژخیمان سگ هار پلید و خبیث به سردمداران جبهه کفر به شهادت رساندند، شهادت مبارک او باد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهادت لیاقت او بود، یک عمر اخلاص و شجاعت سرباز مقام معظم رهبری این دلداده واقعی ذوب در ولایت که همانند جناب سلمان در مقام امیرالمومنین بود.

وی افزود: آیت الله مصباح می فرمود "من با حب به سید حسن نصرالله به خدا تقرب می جویم"، به راستی اگر آیات قرآن به انسان تبدیل شوند می شود مقام معظم رهبری، می شود سید حسن نصرالله و این هنر قرآن است که می تواند انسان هایی مانند امام و آقا و سید حسن نصرالله تربیت نماید.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طراحان و پشتیبانان و طرفداران شعار زن زندگی آزادی می خواهند فرزندانی نامشروع و حرام زاده مثل خودشان متولد شوند که دستشان تا مرفق به خون انسان هایی بی‌گناه و افراد برجسته ای چون شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله آلوده است.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر انس همیشگی با کتاب وحی گفت: اگر قرآن از جامعه ای دور شود آن جامعه می شود پر از گرگ هایی که جان انسان ها را به راحتی می درند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه استحکام و اقتدار واقعی انتظامی به قدر معنویت آن و به اندازه انس با قرآن و رفتار بر اساس آموزه های قرآن است، تصریح کرد: نیروی مسلح نیروی با اقتدار است و این اقتدار و قدرت خود را در راه تحقق اهداف و ارزش های انسانی مصروف می دارد و اینگونه قدرتش مشروع می‌شود، نیروی مسلح اسلامی نیرویی است که در یک دست سلاح و یک دست قرآن داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان با بیان اینکه نباید در انتظامی کسی باشد که روزی بر او بگذرد و تلاوت روزانه نداشته باشد، افزود: قرآن می‌تواند جامعه بزرگ انتظامی را نورانی و خدایی کند، این قرآن است که می‌تواندانتظامی را به انتظامی در تراز انقلاب اسلامی برساند، امروز عزم و اهتمام سردار رادان برای تحقق انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی از همگان بیشتر است و این جای شکر و تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha