دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
ز

حوزه /مدیر مدرسه علمیه المهدی آران وبیدگل طی بیانیه ای اعلام کرد: شهید عزیز سید بزرگوار عالم مجاهد و شجاع و آگاه جناب سید حسن نصرالله رضوان الله علیه از مردان مردی بود که بر پیمان خود با خدا صادقانه ایستاد و پایمردی کرد تا آن که سرانجام جام شهادت از همان پیمانه نوشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، متن بیانیه مدیر مدرسه علمیه المهدی آران وبیدگل به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهید عزیز سید بزرگوار عالم مجاهد و شجاع و آگاه جناب سید حسن نصرالله رضوان الله علیه از مردان مردی بود که بر پیمان خود با خدا صادقانه ایستاد و پایمردی کرد تا آن که سرانجام جام شهادت از همان پیمانه نوشید فهنیئا له الشهاده.

او شهادت را توام با سعادت از نیای با کرامت خود به ارث برده بود؛ اما فقدان او برای جبهه مقاومت و امت اسلامی ضایعه‌ای اسفناک است و تنها خداوند قادر متعال می‌تواند که این ثلمه عظیمه را کفایت کند. فانه الکافی لا کافی سواک.

این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنا فداه و همچنین مقام معظم رهبری دام ظله العالی و امت اسلامی بخصوص جبهه مقاومت و بالاخص حزب الله لبنان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

عاش سعیدا و استشهد سعیدا
مدرسه علمیه المهدی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha