یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
مهدوی ارفع

حوزه/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان با بیان این که حرکت انقلابی برای محو مستکبرین عالم ادامه می یابد، گفت: وظیفه طلاب و حوزه‌های علمیه این است که به تبیین مبانی انقلاب اسلامی و مکتب مقاومت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با بیان این که عملکرد حزب الله و محور مقاومت در همه این سال ها همواره مبتنی بر مبانی فکری و اعتقادی است، گفت: مجموعه حزب الله لبنان و جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران و امامت قائد انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه حزب الله یک حرکت فکری و اعتقادی است که قاعدتاً با شهادت یک فرد این حرکت قطع نمی شود بلکه همچنان ادامه خواهد داشت گفت: راه، مسیر و طریق شهید سید حسن نصرالله و مکتب او ادامه خواهد یافت و همه مستکبران و ظالمان عالم باید بدانند که این حرکت یک حرکت اعتقادی و ریشه در مبانی فکری اسلام ناب دارد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان با بیان این که حرکت اباعبدالله الحسین(ع) در طول تاریخ اسلام نیز مبتنی بر همین نگاه و حرکت در دفاع از مستضعفین و مظلومین عالم است، خاطر نشان کرد: مبارزه با استکبار و ظالمین در همواره تاریخ وجود داشته که قطعاً تمام جریان انقلاب اسلامی نیز الگو گرفته شده از حرکت اباعبدالله الحسین است و این حرکت تا زمانی که ظلم و ظالم و استکبار و مستکبرین وجود داشته باشند ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع با اشاره به استمرار حرکت انقلابی برای محو مستکبرین عالم، عنوان کرد: وظیفه طلاب و حوزه‌های علمیه این است که به تبیین مبانی انقلاب اسلامی و مکتب مقاومت بپردازند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به برخی صحبت‌ها و گفتگوها و گفتمان‌هایی که جدیداً پیدا شده است، ضرورت موکد دارد که طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه بر اساس مطالبه رهبر انقلاب به تبیین مبانی انقلاب اسلامی بپردازند و با تبیین مبانی، نسبت به آشنا کردن مسلمانان جهان خصوصاً جریان جبهه مقاومت اهتمام ورزیده و مستحکم تر از همیشه بتوانند در تبعیت از رهبری معظم انقلاب حرکت را استمرار ببخشند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha