دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تمرخانی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام در پیامی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله گفت: خون پاک و نام زنده و راه پوینده او زمینه‌ساز اخراج اشغالگران از قدس شریف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تمرخانی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان ایلام به مناسبت شهادت مجاهدان فی‌سبیل‌الله سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان و سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس مستشار سپاه در لبنان به شرح ذیل است .

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

حیات با برکت سیدحسن نصرالله به مجاهدت و مقاومت برای آزادی و استقلال ملت‌های شریف لبنان و قدس گذشت و همان‌طور که تدبیر و پایداری او به اخراج اسرائیل غاصب از جنوب لبنان انجامید، خون پاک و نام زنده و راه پوینده او زمینه‌ساز اخراج اشغالگران از قدس شریف خواهد شد. ان‌شاءالله

مجاهدت‌های سردار نیلفروشان نیز در سنگر دفاع مقدس، جبههٔ مقاومت، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام، ترجمان ایمان، فداکاری و مجاهدت در راه امنیت کشور و آزادیِ قدس شریف بود.

اینجانب مجدداً غم جانسوز و ضایعه دردناک شهادت این دو سردار بزرگ را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، امّت اسلامی و رزمندگان راه حق تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهادت فوز عظیمی است که نصیب و روزی بندگان با اخلاص و فداکار خواهد شد و چشمه زلالی است که خباثت‌های جنایتکاران پلید عالم را بیش از پیش آشکار می‌کند. قطعاً این واقعه، روز شمار نابودی اسرائیل غاصب را زودتر از گذشته رقم خواهد زد. (بِعونِ الله تَعالی)

از خداوند منان برای سیدالشهدای مقاومت، سیدحسن نصرالله و دیگر همراهان این شهید سعید، سردار عباس نیلفروشان، علامه شیخ نبیل قاووق و مجاهد علی کرکی، علو درجات و محشور شدن با اولیای الهی، و برای خانواده‌های این شهدای سرافراز صبر و تسلی، برای حزب‌الله لبنان و مجاهدان بزرگ اسلام فتح مبین و برای مردم مقاوم قدس، رؤیت صبح صادق و رهایی از اشغال و جنگ‌طلبی صهیونیستی و زندگی در پرتو استقلال و آزادی حقیقی آرزومندم.

حسین تمرخانی

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha