سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
1

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: حقیقتاً شهید سید حسن نصرالله، عمر پربرکت خود را در مسیر جهاد فی سبیل الله سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی طی سخنانی در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرداران حوزه مقاومت به خصوص شهید سیدحسن نصرالله ابراز داشت: این شهید والامقام در طول زندگی مجاهدانه خود مخاطرات زیادی را به جان خرید و در نهایت بعد از عمری عزتمندانه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات جامعه ایثارگری گفت: آنچه که برای ما مهم بوده حفظ عزت جامعه ایثارگری است و اگر می‌گوئیم برای شغلشان سهمیه‌ای درنظر گرفته شود به‌خاطر این است که به عزتشان صدمه‌ای نرسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند یاد شهدا و یادواره‌های این عزیزان، انقلاب را زنده می‌کند و جامعه ایثارگری اگر تحقیر شوند انقلاب تحقیر می‌شود از این رو مشکلاتشان باید حل شود و حل مشکلات آن ها وظیفه جدی مسئولان و متولیان امر است.

وی همچنین تأکید کرد: خواهان این هستیم که ایثارگران ما در وزارتخانه‌ها و ادارات تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نمونه باشند و افتخار ما این است که در خدمت این جامعه هدف باشیم و دعای این‌ها بلاها را از این کشور که ام القرای مقاومت است دور می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha