سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
تصاویری از تجمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب (س)آستانه در پی ترور شهید سید حسن نصرالله

حوزه/ امام جمعه شهرستان آستانه گفت:اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی در ترور سید حسن نصرالله شکستن تمام خطوط قرمز توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله توسط مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان آستانه و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و با سخنرانی حجت‌الاسلام مقدسی پور و مداحی کربلایی مجید خدا رحیمی در حرم امامزاده سهل بن علی (ع) برگزار گردید.

در این مراسم امام‌جمعه شهر آستانه ضمن تشریح مقام و عظمت شهید سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد: این شهادت نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه این شهید بزرگوار بود و خداوند این پاداش بزرگ را نصیب مقربین می‌کند.

وی در ادامه افزود : پس از چهار دهه رویارویی حزب الله با رژیم صهیونیستی، تاکنون برای ناظران مشخص شده است که حذف افراد در ساختار مقاومت لبنان، گرچه ممکن است است صدمه مهمی به حزب الله وارد کند اما کمترین خللی در اراده مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام مقدسی پور ضمن تاکید بر اینکه بخشی از امنیت ملی ما مرهون رشادت‌های دبیرکل حزب الله لبنان است، بیان کرد: اگر جبهه مقاومت نبود، باید در داخل خاک ایران با رژیم صهیونسیتی و عناصر وابسته به آن می‌جنگیدیم.

وی در پایان حمایت از جبهه مقاومت را وظیفه اصلی همه مسلمانان دانست و دفاع از مظلوم تا آزادی قدس و فلسطین مقاوم را رسالت همه آزادگان عالم خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha