سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
شهید سید حسن نصرالله

مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان، در پی به شهادت رسیدن "سیدحسن نصرالله" و همراهان گرانقدرش بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان، در پی به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله و همراهان گرانقدرش بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

"﴿ ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴾

همیشه به شما وعده‌ی پیروزی می‌دهم.

أعدُکم بالنّصرِ دائما

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان شهادت سیدمقاومت، شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سیدحسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی را به محضر حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، مجاهدان و مؤمنان، امت مقاومت، تمامی امت اسلامی و آزادگان و مستضعفین جهان تسلیت عرض می‌کند.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب‌الله تا همیشه در تاریخ زنده است.

به لطف الهی و با اعتماد به وعده‌های الهی به یقین مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند و آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی تسریع خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha