سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان

حوزه/ حجت الاسلام بحرانی با اشاره به اوج جنایت رژیم صهیونیستی، گفت: قطعا جمهوری اسلامی در کنار جبهه گسترده مقاومت انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام اسماعیل بحرانی از روحانیون طرح امین صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان در مدرسه امام خمینی(ره) آبدان ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله از سوی این رژیم و با حمایت مستقیم ایالات متحده آمریکا، اظهار داشت:‌ دشمنان با انجام این گونه عملیات ها نمی توانند مانع از رسوایی و شکست شان در این جنگ شوند.

وی با اظهار همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و مقتدر لبنان و غزه، گفت: سید حسن نصرالله با وجود مجاهدت ۴۰ ساله مزد خود را گرفت، هر چند داغ او برای ما سنگین است اما به طور یقین پیروزی برای جبهه مقاومت قطعی است زیرا جامعه‌ ای که برای خدا اقدام نمود و استقامت ورزید نصرت الهی شامل حال او خواهد شد.

حجت الاسلام بحرانی با اشاره به اوج جنایت رژیم صهیونیستی، گفت: قطعا جمهوری اسلامی در کنار جبهه گسترده مقاومت انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha