سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
امیدیان

حوزه/متولی و موسس مدارس علمیه نورآباد لرستان گفت: راه مبارزه و مقاومت شهید نصرالله همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سعید امیدیان متولی و موسس مدارس علمیه نورآباد لرستان در پیامی گفت:راه مبارزه و مقاومت شهید نصرالله همچنان ادامه خواهد داشت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا (احزاب ۲۳)

خبر شهادت سید قلوب ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله قلوب تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان، مسلمانان و شیعیان را داغدار کرد، ایشان عمر شریف خود را وقف مبارزه با باند تروریستی و غده سرطانی رژیم اسرائیل و دفاع از مظلومان نمودند.

شهید نصرالله اسوه‌ای از مقاومت، شجاعت و ایثار و الگوی بی‌بدیل برای نسل‌های آینده شدند.

شهادت ایشان، اگرچه ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است، اما راه مبارزه و مقاومت ایشان همچنان ادامه خواهد داشت و خون پاک این شهید والامقام، بر زمین نخواهد ماند همانگونه که خون سلف صالح او درخت تنومند مقاومت را بارور نمود و روح مقاومت را خروشان در پهنه بلاد اسلامی گسترش داد و دیگر بار موجب تقویت بیش از پیش جبهه مقاومت خواهد شد وعَلَم مقاومت هرگز بر زمین نمی‌افتد وشاگردان این مکتب پرچم پرافتخار مبارزه با این سگ هار را برافراشته تر خواهند کرد و انشاالله بیرق خونین را با رهبری حکیم و فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)تا نابودی رژیم تروریست و کودک‌کش صهیونیستی به دوش خواهند کشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم شهید نصرالله، حزب‌الله لبنان و تمام آزادی‌خواهان جهان، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم که این مصیبت بزرگ، موجب اتحاد و انسجام بیش از پیش جبهه مقاومت شود و به زودی شاهد پیروزی نهایی بر دشمنان اسلام و انسانیت باشیم.

متولی و موسس مدارس علمیه نورآباد لرستان

سعیدامیدیان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha