سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه جزایریه شوشتر

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان بر دو مسأله نظارت مستمر و قاطعیت در برخوردها تأکید و گفت: اگر این دو مقوله به نحو احسن اجرایی شود هرگز شاهد تخلف‌هایی که هرچند مدت می‌شنویم نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان شاهرضایی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیأت همراه، اظهار داشت: دستگاه قضا در سطح کشور چشم نظارتی بر عملکرد آحاد و اقشار مختلف از جمله نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه در درون شیطان غده و بیماری است که بایستی معالجه می‌شد و شش هزار سال عبادت او نتوانست این بیماری را درمان کند، مگر با سجده بر حضرت آدم، که موفق به سرافرازی از آن آزمون نشد، افزود: در عالم آخرت کسی که مقداری تکبر در درون او باشد، عاقبتش به تباهی ختم می شود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در دوران کنونی کاریی انجام می‌دهیم که همچون سجده نکردن شیطان است، چراکه در زندگی تکلیفی متوجه انسان می‌شود که تلخی انجام آن به اندازه سجده نکردن شیطان است، به همین جهت انسان باید مراقبت کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، بر دو مسأله نظارت مستمر و قاطعیت در برخوردها تأکید کرد و یادآور شد: اگر این دو مقوله به نحو احسن اجرایی شود هرگز شاهد تخلف‌هایی که هرچند مدت می‌شنویم نخواهیم بود، چراکه بازدارندگی آثاری طولانی‌تر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: در گزینش و جذب در دستگاه قضا باید دقت لازم وجود داشته باشد تا بتوان رضایت حداکثری مردم را بدست آورد و در پایان مأموریت‌های خود نیز فرد باید بتواند پاسخی برای درگاه الهی داشته باشد و شرمنده نباشد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: تأکیدات رهبرمعظم انقلاب همواره بر این بوده که صیانت از نیروهای مسلح همیشه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر نسبت به نیروهای مسلح دقت و نظارت کافی وجود نداشته باشد، نتیجه آن ضربات سنگین و گاها جبران ناپذیر را به همراه خواهد بود، از طرفی اگر جرات و جسارت از نیروهای مسلح گرفته شود، آسیب دیگری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرضایی خاطرنشان کرد: الحمدالله سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان خوزستان توانسته موفقیت‌های قابل توجهی داشته باشد و کارنامه خوبی را در مدیریت‌های مختلف ارائه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha