چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: هر مقدار شبکه مردمی جوانان کانون‌های هلال احمر گسترش پیدا کند باعث خواهد شد در جای جای کشور نیروهای آموزش دیده‌ای در نزدیک‌ترین نقطه به بحران‌ها وجود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت روایتگری در ارتقاء سرمایه اجتماعی، اظهار کرد: اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانید به خصوص در حوزه کاری هلال‌احمر که در بحران‌ها درگیر مدیریت مسائل و چالش‌ها می‌شود و امکان دارد از روایتگری غافل شوند.

وی، هلال احمر را یک مجموعه مردمی دانست و عنوان کرد: ارتباط دو سویه میان مردم و حاکمیت به خوبی از سوی هلال احمر پیش برده می‌شود و حضور این جمعیت در بحران‌ها باعث دل‌گرمی و ارائه پیام حمایت حاکمیت از مردم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که فعالیت‌های هلال احمر محدود به مرزهای ایران نیست، تصریح کرد: هلال‌احمر نماد انسان‌دوستی مردم ایران در سطح جهان است و تبلور فرهنگ و تمدن غنی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت رویکرد تقویت آموزش‌های مردمی، خاطرنشان کرد: هر چه مردم در شرایط بحران با موضوعات مدیریت بحران آشنا شوند، فعالیت‌های هلال احمر هدفمندتر و موثرتر خواهد شد.

وی، هرمزگان را استانی حادثه‌خیز دانست و مطرح کرد: استان هرمزگان طی سالیان اخیر از بروز حوادث طبیعی متعدد از جمله سیل و زلزله رنج می‌برد و هلال‌احمر همواره در کنار مردم قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بیان کرد: هر مقدار شبکه مردمی جوانان کانون‌های هلال احمر گسترش پیدا کند باعث خواهد شد در جای جای کشور نیروهای آموزش دیده‌ای در نزدیک‌ترین نقطه به بحران‌ها وجود داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha