شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

حوزه/ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از فعالیت ۵۶ پایگاه هلال احمر در آذربایجان غربی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم ستمدیده غزه، لبنان و یمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حمید محبوبی در گفت و گویی در این زمینه گفت: تاکنون ۵۶ پایگاه در سطح استان فعال شده که با ۴۰ صندوق و ۳۰ دستگاه پوز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شریف هستند. در این اقدام بشردوستانه، ۶۵ نفر از کادر مجرب هلال احمر به همراه ۱۲۰ داوطلب در حال خدمت‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌ها هستند.

وی افزود: مردم استان با مشارکت در این حرکت انسان‌دوستانه، همبستگی خود را با مردم ستمدیده این کشورها اعلام کنند و هر قدمی که در این راه برداشته شود، نوری از امید برای مردم تحت فشار و جنگ‌زده خواهد بود. همراهی خیرین می‌تواند جان‌های بسیاری را نجات دهد و تسکینی بر دردهای آنان باشد.

محبوبی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده شامل اقلام ضروری مانند دارو، مواد غذایی، پوشاک و کمک‌های نقدی می‌باشد که با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق به سرعت به مناطق نیازمند ارسال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به امکان مشارکت غیرحضوری گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های اینترنتی هلال احمر نیز واریز کنند. این تسهیلات فراهم شده تا هموطنان بتوانند در این حرکت انسان‌دوستانه شرکت کنند.

محبوبی همچنین بر اهمیت نقش داوطلبان در این اقدام بشردوستانه تاکید کرد و از تمام شهروندان خواست تا با حضور پرشور و مشارکت در کاهش آلام مردم مظلوم این کشورها سهم داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha