یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص)

حوزه/ فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از اجرای ۵۰ طرح عمرانی در بخش های مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار عبدالرضا عابد صبح امروز یکشنبه در آئین بهره برداری از مدرسه شهید واحد حکمت در روستای توپوزآباد نقده اظهار کرد: هم اکنون سه هلدینگ نیرو، صنعت و معدن و راه و شهرسازی این قرارگاه در استان فعال است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۰ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف در این استان در دست و اجراست که با هدف محرومیت زدایی و توسعه عمرانی استان اجرایی می‌شوند.

سردار عابد خاطر نشان کرد: همچنین قرارگاه خاتم تا به امروز با احداث پروژه‌های متعدد محرومیت زدایی حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور هزینه کرده است.

وی با اشاره به مسئولیت‌های خطیر همه ما در برابر نسل نوپا، تأکید کرد: ما وظیفه داریم در مقابل نونهالان این سرزمین به بهترین شکل عمل کنیم و در این راه مقدس، هر سختی را با جان و دل بپذیریم.

سردار عابد تصریح کرد: راه شهدا، راه ایثار و جانفشانی است و ما باید با تمام توان آن را ادامه دهیم اگر امروز موفق به ساخت مدرسه‌ای برای فرزندان این مرز و بوم شدیم، این افتخار بزرگی است که نشان‌دهنده تعهد ما به آینده کشور است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به طرح‌های بزرگ توسعه‌ای در استان افزود: در حال حاضر ۵۰ پروژه مهم در حوزه‌های نیرو، صنعت، معدن و راه‌سازی در دست اجراست. هر یک از این پروژه‌ها نماد پیشرفت و آبادانی برای مردم استان است و ما تمام توان خود را برای تحقق استقلال و توسعه مردم و کشور به کار خواهیم بست.

سردار عابد با اشاره به اهمیت سازندگی در کشور، هدف اصلی این تلاش‌ها را خدمت به مردم دانست و تأکید کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان یک نهاد رسالت‌محور در سراسر کشور فعالیت می‌کند و با تعهد به مأموریت‌های بزرگ خود، به توسعه و آبادانی این مرز و بوم ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به نقش حیاتی شهدا در ایجاد امنیت و آرامش کشور افزود: امروز اگر جاده‌های ما شبانه‌روزی در دسترس مردم قرار دارند و امنیت در کشور برقرار است، این دستاوردها حاصل خون‌های پاک شهداست که با ایثار خود، راه آینده کشور را هموار کردند. ایران امروز به عنوان کشوری مستقل، انقلابی و مدافع مظلومان در جهان شناخته می‌شود، اما نباید فراموش کنیم که دشمنی آمریکای جنایتکار و تلاش‌هایش برای ایجاد استبداد و استکبار همچنان باقی است.

سردار عابد با اشاره به تمرکز دشمنان بر منابع انرژی، سوخت و گاز کشور خاطرنشان کرد: امروز با تلاش و دانش متخصصان داخلی، ایران دارای یکی از بزرگترین میدان‌های گازی و پالایشگاه‌های بنزین در جهان است. ما توانسته‌ایم مفهوم واقعی ما می‌توانیم را با کار و تلاش به منصه ظهور برسانیم و به جهان ثابت کنیم که ایران توانایی ایستادگی و پیشرفت در برابر تمام چالش‌ها را دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه با انتقاد از سکوت جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: در حالی که جهان در برابر ظلم و ستم این رژیم سکوت کرده است، ملت ایران هرگز در مقابل این جنایات خاموش نخواهد ماند. عملیات‌های وعده صادق یک و دو پاسخی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی و تمامی حامیانش بود و نشان داد که ایران همیشه در دفاع از مظلومان جهان آماده است

سردار عابد با تاکید بر قدرت بی‌نظیر ایران در عرصه‌های مختلف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت لایزال خود در برابر هر گونه تهدیدی از جانب دشمنان ایستاده است.

وی تصریح کرد: ما هرگز در برابر ظلم جهانی سکوت نخواهیم کرد و با اراده‌ای محکم، به دفاع از حقوق مظلومان و حفظ استقلال کشور ادامه خواهیم داد این مسیر، راهی است که شهدا به ما نشان داده‌اند و ما موظفیم با تلاش و ایستادگی، این مسیر را با قدرت ادامه دهیم. آینده ایران در دستان فرزندان این مرز و بوم است و با تکیه بر توانمندی‌های خود، راه پیشرفت و استقلال را هموار خواهیم کرد.

سرداررعابد همچنین بر اهمیت همبستگی و همکاری ملی تأکید کرد و گفت: ما باید همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و با تلاش‌های شبانه‌روزی، راهی را که آنان با خون خود هموار کرده‌اند، مستحکم‌تر کنیم.

وی افزود: امروز وظیفه ماست که علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز پیشرو باشیم و با پرورش نسلی متعهد و آگاه، امنیت و استقلال کشور را برای سال‌های آینده تضمین کنیم.

سردار عابد بیان کرد: امنیت امروز ما نتیجه و میراث گران‌بهای خون شهداست، که با فداکاری و ایثار خود بستر آرامش و ثبات را برای جامعه فراهم کرده‌اند هر قدمی که در مسیر زندگی برمی‌داریم، مدیون جان‌فشانی‌های افرادی است که جان خود را برای حفظ ارزش‌ها و استقلال کشور نثار کرده‌اند.

وی افزود: یاد و خاطره این عزیزان نه تنها از ذهن ما پاک نشده، بلکه همواره چراغ راهی برای ادامه مسیر است امروز بیش از هر زمان دیگری وظیفه داریم با پاسداشت این ایثارگری‌ها، در جهت حفظ امنیت و سربلندی میهن گام برداریم.

سردار عابد بیان کرد: امنیتی که به آسانی به دست نیامده و نیازمند تلاش همگانی برای حفظ و تقویت آن در برابر چالش‌های نوین است، چالش‌هایی که از هر سو می‌خواهند این دستاورد بزرگ را به خطر بیاندازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha