چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تبریک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: تبریک به افتخار آفرینان سپاه مقتدر که به دشمن نشان دادند تا غزه را رها نکنید، رهایتان نمیکنیم

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن در پیامی از عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

تبریک به افتخار آفرینان سپاه مقتدر که به دشمن نشان دادند تا غزه را رها نکنید رهایتان نمی‌کنیم، خودشان هم می‌دانند این تازه همه قدرت ایران نبود.

تبریک به دلاورمردان سپاه و رهبر عزیزتر از جانمان حکیم و مقتدر به انتظار ظهر جمعه و حضور حضرت امام خامنه‌ای می‌نشینیم که با کلماتشان روحمان را صیقل بدهند.

باید به دشمن زبون گفت قدرت ما ایمان ما در عزم و اراده ماست، قدرت اصلی ما و من یتوکل علی الله فهو حسبه است ملت ایران افتخار می‌کند به بچه‌های حزب الله و این قدرت عظیم، دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

به سردار سلیمانی شهید مکتب مقاومت و رئیس جمهور شهید می‌گوییم که از سردار، فرزندان ما یاد گرفتند ایمان قوی مهمتر از سوخت موشک است از رئیس جمهور شهید یاد گرفتند اراده شهید مهمتر از ابزار قوی است‌.

سردار سلیمانی و جوانان حزب الله می‌دانند ایران حرم است، قداست دارد و میهمان در حرم حرمت دارد سردار بلند شو و دوباره بخند، خنده‌هایت از موشک‌های بالستیک قدرتمندتر است.

اراده‌ای که از ما یاد گرفتیم در برابر گنبد آهنی دشمن که اوهن البیوت لبیت العنکبوت است به انتظار ظهر جمعه در این تاریخ و یوم اللهی دیگر لبیک یا حسین سر می‌دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha