چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه بندر دیر گفت: بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونیستی کوبنده تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه دیر شامگاه چهارشنبه در اجتماع محکومیت شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی در جمع مردم دیر، اظهار داشت: شهادت سید مقاومت دبیرکل حزب الله فخر امت اسلامی، قهرمان مبارزه با اشغالگران قدس و قبله اول مسلمین موجی از غم و اندوه در جامعه اسلامی ما و در میان آزادی خواهان بویژه جبهه مقاومت پدید آورد.

وی افزود: این ضایعه را به امام زمان(عج) و نایب ایشان و مراجع حوزه علمیه و جبهه مقاومت و حزب الله لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه دیر گفت: این عالم مجاهد، متعهد، حکیم و دوراندیش بیش از ۳ دهه در جبهه جهاد با اشعالگران قدس عمر شریفش را سپری کرد و در این دوران خوش درخشید.

وی با بیان اینکه اخراج صهیونیست ها بعد از دو دهه حضورشان در لبنان اولین دستاورد رهبری سید حسن نصرالله بود، ادامه داد: همچنین در جنگ ۳۳ روزه که وضعیتی مشابه این روزها را شاهد بودیم با رهبری های داهیانه و مدیریت خوب این سید مقاومت، اشغالگران قدس و رژیم صهیونیستی به فرار و رسوایی وادار شدند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: از دست دادن چنین شخصیتی در این موقعیت حساس واقعا خسارت است اما ما در مکتب قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت بزرگ شدیم، سید حسن نصرالله هم در مکتب اسلام پرورش یافته و راه و مکتب این سید مقاومت ادامه می یابد.

وی بیان داشت: شخصیت های ما هرچند بزرگ باشند در عصر خودمان شخصیتی بالاتر از امام نداشتیم. خیلی ها فکر می کردند بعد از او کار انقلاب تمام می شود اما خلف صالح او مقام معظم رهبری راه و مکتب امام را تداوم بخشید.

امام جمعه دیر گفت: دشمن فکر نکند با شهادت این شخصیت ها راه آنها تمام می شود بلکه راه این عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ابراز کرد: همه جبهه مقاومت راه فرمانده مقاومت را ادامه می دهند و رژیم صهیونیستی از این اقدام جنایتکارانه خود نه تنها طرفی نخواهد بست بلکه دچار خسران و پشیمانی خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونیستی کوبنده تر خواهد شد، تصریح کرد: اساسی که سید حسن نصرالله در لبنان پایه گذاری کرد و به دیگر مراکز مقاومت جهت بخشید با فقدانش نه تنها از میان نخواهد رفت بلکه به برکت خون او و دیگر شهیدان این حادثه استحکام بیشتر خواهد یافت.

وی تاکید کرد: همانطوری که در اسماعیل هنیه را ترور کردند اما شخصیتی بسیار نیرومندتر جای او را گرفت، جایگزین سید حسن نصرالله هم شخصیتی خواهد بود که راه او را ادامه خواهد داد و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نشانگر خوی درندگی و ددمنشی آنهاست و کوته نظری و سیاست ابلهانه آنها را می رساند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نزدیک ۱ سال در غزه کدام پیروزی بدست آورد که اکنون با خراب کردن خانه بر سر مردم مظلوم لبنان می خواهید پیروزی به دست آورد.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه مردم لبنان قدردان حزب الله هستند، ابراز کرد: ما هم به سهم خودمان یاریگر حزب اللهیان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: شهادت در راه خدا برای این شخصیت بزرگترین افتخار و پیروزی است چرا که علاوه بر پیروزی هایی که نصیب امت اسلامی کرد خود نیز به مقام شهادت دست یافت که گوارایش باد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha