چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان این حمله حیدری را، با تدبیر و راهبری ولی امر مسلمین جهان، نقشه راهی برای همه آزادی خواهان در مقابله با دشمن ددمنش عنوان کرد و گفت: امید است این اقدام گامی مهم در پایان عمر فرزند منحوس آمریکا و انگلیس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن حمایت همه جانبه حوزه علمیه خراسان از حمله موشکی سپاه و جبهه مقاومت، این حمله حیدری را، با تدبیر و راهبری ولی امر مسلمین جهان، نقشه راهی برای همه آزادی خواهان در مقابله با دشمن ددمنش عنوان کرد و گفت: امید است این اقدام گامی مهم در پایان عمر فرزند منحوس آمریکا و انگلیس باشد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ

خدا را شاکریم که سیلی محکم سپاهیان سبز اسلام را بر فرزند ناپاک و نحس استکبار، رژیم خون آشام اسرائیل غاصب شاهدیم.

استقامت مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، شهید سید حسن نصرالله و فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، همچنین مجاهد والا مقام، شهید دکتر هنیه و سایر شهدای فرمانده حزب الله و جبهه مقاومت و خون کودکان و زنان بی گناه غزه، لبنان، سوریه و سایر کشورهای ستم دیده از ظالمان شیطان صفت، گردن تل‌آویونشینان صهیونیست را شکاند و هیمنه ابلیس را در هم کوباند.

این حمله حیدری با تدبیر و راهبری ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و مجاهدت و تلاش و برنامه ریزی موفق سپاه و ارتش بزرگ و مخلص ایران اسلامی بخشی از انتقام خون شهدای مظلوم جبهه مقاومت است و نقشه راهی برای همه آزادی خواهان در مقابله با دشمن ددمنش است.

حوزه علمیه خراسان با یاد نام شهدای مقاومت به خصوص شهیدان سید حسن نصرالله و سردار حاج قاسم سلیمانی، از سپاه غیور و نیروهای مسلح قوی ایران اسلامی و جبهه پیروز مقاومت تقدیر و حمایت می کند چه آنکه این حرکت هوشمندانه پاسخ قانونی به شرارت ها و وحشی گری های حیوانات صهیونیستی و استکباری است. امید است این اقدام که علیرغم آمادگی دفاع چند لایه اسرائیل غاصب به بیشتر اهداف خود رسیده و در هم کوبانده است، گامی مهم در پایان عمر فرزند منحوس آمریکا و انگلیس باشد. انشاالله.

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ(سوره حج/ ۴۰)

علی خیاط؛ مدیر حوزه علمیه خراسان

۱۰ مهر ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha