پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
افتتاح پروژه های عمرانی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی  در دهسرخ

حوزه/ مراسم افتتاح ۵ پروژه عمرانی مجموعه فرهنگی و زیارتی روستای دهسرخ مشهد با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و مدیرکل اوقاف استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، در مراسم افتتاح ۵ پروژه عمرانی مجموعه فرهنگی و زیارتی روستای دهسرخ مشهد با اشاره به اقدام غرور آفرین سپاه ، علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آن را به فال نیک‌ می گیریم و این اقدام تیری بر قلب چشم مستکبران و ظالمان است و قدری غرور جریحه دار ملت و قلب رهبر معظم انقلاب را التیام پیدا کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت:فراموش نکنیم تنبیه رژیم صهیونیستی نابودی این رژیم است و امیدواریم به زودی نماز امت اسلامی در بیت المقدس برگزار شود.

وی افزود: همه افرادی که در استان خراسان رضوی در سنگر وقف خدمت می کنند، در تداوم فرمایش امام رضا (ع) باشند که فرمودند:" اگر مردم حقایق کلام ما را بدانند به ما می پیوندند " و در جامعه کبیره امام هادی (ع) فرمودند: ائمه پناهگاه مردم هستند"

حجت الاسلام گنابادی نژاد با بیان اینکه حقیقتا بقاع متبرکه جان پناه اعتقادی و فرهنگی مردم است، تصریح کرد: آنهایی که با پای خود، دل و عشق به این بقاع متبرکه می آیند، به اهل بیت و قرآن و عترت پناه می آورند .

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل و دیگر دست اندرکاران اوقاف استان، گفت: با اهتمام مردم روستای دهسرخ ، این مجموعه در حال توسعه و رشد است لازم است زیرساخت ها و نیازهای ارتباطی و پشتیبانی این منطقه هم با اهتمام دستگاه های مسئول فراهم شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین در کنار خدمات عمرانی و زیرساختی، اهتمام مضاعف و اقدام تحولی خدمات و فعالیت های فرهنگی انجام شود.

وی افزود: مرکز فرهنگی منتسب به این مجموعه در دهسرخ باید تمام نوجوانان و جوانان دهسرخ و روستاهای اطراف را به اسم بشناسد و هر هفته به سراغ آنها برود، برنامه های جدید فرهنگی، هنری و بصیرتی را برای آنها پیش بینی کند و متناسب با سرمایه گذاری خیرین و واقفین در اماکن مقدس، اقدامات لازم را انجام دهید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امروز ۵ پروژه عمرانی مجموعه فرهنگی و زیارتی روستای دهسرخ مشهد با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و کلنگ زائر سرای بقعه متبرکه امام زاده سید عبدالعزیز(ع) دهسرخ نیز بر زمین زده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده با بیان اینکه این روزها عزادار شهادت اعضای جبهه مقاومت هستیم افزود: دلاورمردان ما در سپاه با شلیک موشک ها به قلب اسرائیل، دیشب دل های آزاده دنیا را آرام کردند.

وی افزود: امروز به برکت ایام هفته وقف، تعدادی از پروژه عمرانی که با همت خیرین واقفین و ناظرین به سرانجام رسید، در بقاع متبرکه در اختیار زائرین قرار گرفته است.

گفتنی است مراسم افتتاح ۵ پروژه عمرانی مجموعه فرهنگی و زیارتی روستای دهسرخ مشهد با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و مدیرکل اوقاف استان چهارشنبه ۱۱ مهرماه برگزار شد و در ادامه مراسم کلنگ زنی زائر سرای بقعه متبرکه امام زاده سید عبدالعزیز(ع) دهسرخ نیز انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha