چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
رمشک

حوزه/ استاد حوزه در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت گفت: آثار و برکات شهادت شهید سید حسن نصرالله تولد نسل جدید و گسترش فرهنگ شهادت، نابودی تفکر سازش با دشمنان، پاسخ کوبنده به دشمنان اسلام و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، استاد حجت الاسلام میانبندی از اساتید حوزه پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله ، شهدای مقاومت و شهید سردارنیلفروشان که در مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها رمشک حوزه خواهران کرمان با حضور طلاب، کادر و اساتید برگزار شد؛ یاد و خاطره شهدا را گرامی دلشت و بر پیروی از سیره و آرمان شهدا تا رسیدن به پیروزی تاکید کرد.

استاد حوزه با قرائت آیه۱۱سوره توبه" إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَیٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ"گفت: این آیه می فرماید: همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است.

حجت الاسلام میانبندی یکی از آثار و برکات شهادت شهید سید حسن نصرالله را تولد نسل جدید و گسترش فرهنگ شهادت، نابودی تفکر سازش با دشمنان، پاسخ کوبنده به دشمنان اسلام و دشمن شناسی بیان کرد.

وی انجام عملیات وعده صادق ۲ را که شب گذشته از سوی سپاه پاسداران اجرا شد یکی از برکات خون شهدای مظلوم مقاومت و نشان دادن قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران و قدرت بازدارندگی در برابر دشمن متجاوز بیان کرد.

در پایان مراسم، ذکر مصیبت حضرت ابوالفضل علیه السلام و مداحی برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha