چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
مراسم گرامیداشت ۸۳ شهید گرانقدر اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: عملیات « وعده صادق ۲ » ، جواب و انتقامی بر تجاوزات رژیم صهیونی بر غزه ، فلسطین ، لبنان و حزب الله بود که جهان اسلام را غرق در شادی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت ۸۳ شهید گرانقدر اهل سنت کرمانشاه که استاندار و جمعی از مسئولین استانی ، در مسجد جامع شافعی حضور داشتند، گفت: این مراسم به نوعی تقدیر از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جهت عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ و نهایت تجلیل از خانواده های شهدای اهل سنت است.

وی در قرب و منزلت شهدا ، با تمسک به آیه ۱۵۴ سوره مبارکه بقره که می فرماید: « وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ.»، گفت: مقام شامخ شهدا اینگونه است و ما امروز در این مجلس و محفل زیبا مهمان شهدا هستیم و آنان میزبانند و امام علی(علیه السلام) فرمود: اگر هزار ضربه شمشیر به من بخورد، بهتراست ازاینکه در میان رختواب بمیرم .

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه، ۹۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب نموده که ۱۴۶۲ از اهل سنت کل استان و ۸۳ نفر هم از اهل سنت شهر کرمانشاه بوده، گفت: ما افتخار می کنیم به این همت عالی و تبریک و تقدیر و تشکر از خانواده معزز شهدا داریم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تجلیل از سالروز « عملیات طوفان الاقصی » و شهدای مقاومت، شهیدان دکتر اسماعیل هنیه، سید مقاومت امام مجاهد شهید سید حسن نصرالله مدیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان، گفت: عملیات « وعده صادق ۲ » ، جواب و انتقامی بر تجاوزات رژیم صهیونی بر غزه ، فلسطین ، لبنان و حزب الله بود که جهان اسلام را غرق در شادی کرد.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه عملیات « وعده صادق ۲ » ، عزت را به پیکره امت اسلامی بازگرداند، گفت: از امام جبهه مقاومت ، مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) ، دلاور مردان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران کمال تشکر و تقدیر و خدا قوت داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha