چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، با اهدای لوح تقدیری از خبرگزاری حوزه به پاس انعکاس اخبار رویدادها و فعالیت های آن سازمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز با اهدای لوح تقدیری به خبرنگار خبرگزاری حوزه از آن خبرگزاری به پاس انعکاس اخبار رویدادها و فعالیت های سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تقدیر و تشکر کرد.

متن این لوح به شرح ذیل است:

جناب آقای ناصر مؤمنیان

خبرنگار محترم خبرگزاری حوزه

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص)

سلام علیکم

بدون تردید مجاهدت در عرصه های فرهنگی موجب بر افروختن چراغ ایمان و اندیشه های ناب انسانی در جامعه می شود؛ گوهر راستی و صداقت و حقیقت را عیان نموده و اندیشه انسان را به فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی می آراید.

اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته انتظامی از تمامی تلاشها تعامل و همکاری شما با روابط عمومی این سازمان در راستای انعکاس اخبار فعالیت ها و برنامه های فرهنگی تربیتی و بصیرتی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، تقدیر و تشکر می نمایم؛ تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در عرصه خطیر فرهنگی و رسانه تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از ایزدمنان مسئلت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی

تجلیل رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از خبرگزاری حوزه+ عکس

تجلیل رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از خبرگزاری حوزه+ عکس

تجلیل رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از خبرگزاری حوزه+ عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha