پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
جریان مقاومت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه موشک‌های ما موجب شادی دل مظلومان جهان شد، گفت: اتفاقات این مدت اخیر به‌خوبی نشان داد که ضعف نشان دادن موجب جری و جسور شدن دشمن می‌شود و آنها را بر ملت‌ها مسلط می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله گفت: عملیات وعده صادق 2 را در زمانی که هنوز پیکر شهید حسن نصرالله تشییع نشده است، انجام دادیم و این نشانه اقتدار ماست.

وی پشتیبانی مردم را موجب اجرای عملیات وعده صادق 2 و نقطه‌زنی نیروهای مسلح دانست و افزود: دشمنان اسلام قابل اعتماد نیستند و اگر شما آنها را دوست داشته باشید، شما را دوست ندارند، بی‌رحم هستند و خلف وعده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تاریخچه کوتاه رژیم صهیونیستی، مجموعه وعده های عمل نشده مستکبرین را برشمرد و گفت: نسل کشی‌های تاریخی آن‌ها و حامیانشان و کوتاه آمدن کشورهای اسلامی باعث شد تا صهیونیست‌ها که فقط سه درصد سرزمین فلسطین را در اختیار داشتند بر تمام فلسطین مسلط شوند و بخش‌هایی از جنوب لبنان و سوریه و مصر را نیز تصرف کنند و ادعای از نیل تا فرات داشته باشند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را موجب تولد حزب الله، حماس، حشد الشعبی و تقویت یمن دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را متوقف کرد. حزب الله پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس و تقویت و از سوی ایران پشتیبانی شد و جلوی رژیم اشغالگر ایستاد و آن را عقب راند و استقلال و عزت و شوکت امروز لبنان مرهون حزب الله است.

حجت الاسلام نوری گفت: ما هیچگاه آغازگر جنگ‌ نبودیم و اکنون نیز ما شروع نکردیم؛ آن‌ها بودند که فلسطین را غصب کردند، شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصر الله، شهید اسماعیل هنیه و مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان را ترور و ما را مجبور به مقابله کردند.

وی ادامه داد: دشمنان پس از ترور شهید هنیه گفتند، مقابله نکنید تا جنگ غزه پایان یابد و دروغ گفتند و خلف وعده کردن و ترور را ادامه دادند. کسی که دشمن را بر خویش مسلّط کند تا گوشتش را بخورد و استخوانش را بشکند و پوستش را بشکافد، عجز و ناتوانیش بسیار بزرگ و آنچه در درون سینه دارد (یعنی قلب و اراده و تصمیمش) بسیار ضعیف و کوچک است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: این تعبیر، به خوبی نشان می دهد ضعف نشان دادن موجب جری و جسور شدن دشمن می شود. خونخواران صهیونیست بر هیچ چیز رحم نمی کنند، انسان های بی‌گناه را می‌کشند، اموالشان را غارت و خانه هایشان را ویران می کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: فرزندان این ملت، شیعیان علی هستند و با موشک هایی که به جانب دشمن پرواز دادند، دل همه آزادگان جهان را شاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha