سید حسن نصرالله ۳۰ سال در برابر استکبار ایستادگی کرد

حوزه/ امام‌جمعه محی آباد گفت: ما باید با دشمنان امام زمان (عج) بجنگیم و سید حسن نصرالله ۳۰ سال با دشمنان امام زمان(عج) دشمنان خدا می‌جنگید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام خجسته امام‌جمعه محی آباد در مراسم تکریم و معارفه مدیر دبستان قائم محی آباد حضور یافت، وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصرالله گفت: قرآن می فرمایدمحمد رسول خداست کسانی که با او هستند نسبت به دشمنان خدا شدت دارند ولی بین خودشان مهربانند.

وی ضمن پرسش از دانش آموزان از اینکه آیا پیامبر و اهل بیت(ع) دشمن داشتند اظهار داشت: همه امامان ما دشمن داشتند و شما درست جواب دادید اما باید بدانید امام زمان(عج) هم که امام حاضر و زنده هستند، دشمن دارد و دشمن امام زمان صهیونیست و آمریکاست.

امام‌جمعه محی آباد افزود: ما باید با دشمنان امام زمان بجنگیم و سید حسن نصرالله ۳۰ سال با دشمنان امام زمان دشمنان خدا می‌جنگید.

حجت الاسلام خجسته با تاکید بر لزوم دعاکردن یادآورشد: وظیفه شما بچه‌ها این است که برای پیروزی حزب الله و سربازان امام زمان دعا کنید چون خداوند دعای شما را قبول می‌کند.

وی در پایان با توصیه به علم آموزی اظهارکرد: باید خوب درس بخوانید تا بتوانید قوی شوید وقتی که قوی شوید می‌توانید سرباز خوبی برای امام زمان بشوید.

قابل ذکر است در این مراسم خلیلی زاده رئیس اداره اموزش و پرورش منطقه ماهان و کادر مدرسه نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha