پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: انسان هایی همانند شهید سیدحسن نصرالله برای نظام بین الملل لازم هستند که بتوانند جلوی زیاده خواهی ابرقدرتها را در جهان بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان، امروز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رنجبر؛ مدیر حوزه علمیه کردستان و حضور حجت الاسلام والمسلمین توکلی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس، ماموستا رستمی؛ امام جمعه شهر سنندج، سردار رضایی جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس و جمعی از طلاب و روحانیون شهر سنندج در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتی که در این چند روز افتاده هم می خواهم عرض تسلیت داشته باشم و هم تبریک، تسلیت به خاطر شهادت سیدحسن نصرالله که ایشان حقیقتا از آن انسان هایی است که وجودش برای ادامه حیات انسانها لازم بود زیرا قوانین بین الملل همانند قانون جنگل است یعنی کشوری که قدرتش بیشتر باشد باید منفعت بیشتری از نظام بین الملل عایدش شود.

مدیر حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: لذا انسان هایی لازم است که در مقابل چنین زیاده خواهی هایی بایستند و سیدحسن نصرالله چنین شخصیتی بود و جامعه بین الملل به چنین افرادی نیازمند است و فقدان ایشان برای امت اسلام بسیار سنگین بود.

این استاد حوزه علمیه گفت: الحمدالله دیشب هم سپاه مقتدر دل ما را دوباره خوشحال کرد و باید بابت چنین اتفاقی که افتاد و مواضع رژیم صهیونیستی توسط موشک های ویرانگر سپاه درهم کوبیده شد و مایه مسرت، خوشحالی و عزتمندی ما شد، از این عزیزان تقدیر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر عنوان داشت: این روزها ایام شروع سال تحصیلی هم است و این ایام را خدمت طلاب عزیز تبریک عرض می کنم و ان شاء الله همه شما طلاب از این فرصتی که خدا در اختیار شما قرار داده است، نهایت استفاده را ببرید.

مدیر حوزه علمیه کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی که در سایه شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایط خوبی برای جوانان ما شکل ایجاد شده است که در حوزه های علمیه بتوانند درس بخوانند و در آینده تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha