پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
عبد الستار السید وزیر اوقاف سوریه

حوزه/ شیخ محمد عبد الستار السید گفت: مقاومت یک شخص نیست، بلکه این اعتقادی است که اسلام در جان ها کاشته است و سید حسن نصرالله به خاطر آن شهید شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد عبد الستار السید وزیر اوقاف سوریه در گفت‌وگو با پایگاه خبری "العهد" تاکید کرد که امت اسلامی امروز عظمت، خشوع و عزّت امام، رهبر و سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله که رهبری مقاومت را بر عهده گرفت و به عهد خود وفا کرد و دشمنان را شکست داد را تکریم می کند.

وی افزود: جناب سید نصرالله امروز از دیدار جدّش حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و دیدار مولایمان امام علی (علیه السلام) و مولایمان امام حسین (علیه السلام) و دیدار با قهرمانان و شهدای فرزندان امت اسلامیمان در راه حق و مقاومت، خرسند است.

شیخ السید تصریح کرد: سید حسن نصرالله در سطح شخصی به آنچه عشق می ورزید و امید داشت که همان شهادت خالصانه در راه خداوند متعال است، رسید.

وی ادامه داد: ما در مقاومت و همه مردم شریف جهان عربی و اسلامی، فارغ از عناوین، تأیید می‌کنیم که شهادت جناب سید حسن نصرالله، معانی مقاومت را در جان همه ما ریشه دار کرد.

وزیر اوقاف سوریه بیان داشت: برای هر انسان مقاومی، عهد و پیمانی است که خون سید مقاومت هرگز به هدر نخواهد رفت و اینکه ما در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند، آنچنانه ایشان امید این امر را داشت.

عبد الستار السید خاطرنشان کرد که مقاومت یک شخص نیست، بلکه این اعتقادی است که اسلام در جان ها کاشته است و سید حسن نصرالله به خاطر آن شهید شد. این اعتقاد است که ان شاءالله فلسطین را آزاد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: رزمندگان قهرمان مقاومت از حزب الله و از همه کشورهای مقاومت سرزمین را آزاد خواهند کرد و ان شاء الله حساب با صهیونیست ها سخت خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha