پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
انتقام سخت

امام جمعه شهرستان خمین گفت: فریاد انتقام ما فقط برای تسلی خاطر نیست،بخاطر این است که انتقام بگیریم تا دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی دست از خباثت و شرارت خود بردارد،بلکه طلب انتقام، آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،حجت‌الاسلام سیدقاسم میرصادقی امام‌جمعه شهرستان خمین، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و شهادت سیدحسن نصرالله، در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: فریاد انتقام از زبان و بیان مولای حکیم، رهبر ارزشمند انقلاب اسلامی و از زبان شما امت اسلامی مرتب تکرار می‌شود، خوب است این سوگ و مصیبت را به یک خواست اجتماعی و عمومی تبدیل کنیم و به تعبیر رهبر حکیم این فریاد، انتقام مردم و خواست مردم برای پاسخ‌گویی محکم به دشمنان اسلام است که سوخت حقیقی این موشک‌ها را تهیه می‌کند.

وی اظهارداشت:خداوند متعال می‌فرماید «ان الله یحب الصابرین»، صابرین یعنی اینها، صبر یک آموزه‌ی دینی است که در این مقطع ولی امر ما امر به جهاد فرمودند و برای همه‌ی توده‌های مردم ضرورت دارد و بیش‌ از پیش کسانی که با علم و معرفت سروکار دارند باید به تدوین این آموزه‌ها بیشتر بپردازند.

امام جمعه شهرستان خمین تصریح کرد: فریاد انتقام ما فقط برای تسلی خاطر نیست،بخاطر این است که انتقام بگیریم تا دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی دست از خباثت و شرارت خود بردارد،بلکه طلب انتقام، آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام میرصادقی در پایان خاطرنشان ساخت: انتقام سخت است و رصد کردن همه‌ی جوانب امر برای کسانی که نگهبانان امت اسلام هستند کار آسانی نیست، کار پرهزینه‌ای بوده، ولی صبر از انتقام سخت‌تر و سنگین‌تر است، الگوی مجاهدت های ما زینب کبری(س) و امام زین‌العابدین(ع) پس از ماجرای کربلاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha