پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
امضای طومار

حوزه/ در حاشیه نشست بصیرت افزایی «ثابت قدم و پرقدرت در راه نصرالله»، طومار اعلام آمادگی در اطاعت از ولیّ امر مسلمین و حمایت از جبهه مقاومت توسط اساتید، طلاب و کارمندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست بصیرت افزایی «ثابت قدم و پرقدرت در راه نصرالله» از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت مراسم بزرگداشت شهادت شهید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان با حضور پرشور طلاب، اساتید، کارمندان و همه خانواده بزرگ جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مؤمنی به سخنرانی پرداخت و آمریکا را کافر حربی اسلام دانست و اظهار کرد: آمریکا از قبل از انقلاب اسلامی تا توانست از ایران امتیاز گرفت و پیروزی انقلاب اسلامی مانع کسب این امتیازات شد.

استاد حوزه با اشاره به وصیت نامه شهید سیدحسن نصرالله درباره عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اطاعت از ولایت فقیه، تصریح کرد: ما ولایت فقیه را داریم که باید قدر دانست.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی که «بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند»، یادآور شد: امروز وظیفه طلاب روایت گری درست است، امروز جنگ نیابتی است و باید با تدبیر عمل کرد. در این مسیر باید جهاد تبیین داشته باشید. لجنه و حلقه‌های علمی تشکیل دهید؛ مکتب حاج قاسم در سیره ایشان است، هم سلام نظامی می‌دهد و هم در مقابل ولی فقیه دست به سینه دارد و ما باید در سیره علمی خود از ایشان الگو بگیریم.

در حاشیه این نشست، بانوان طلبه لبنانی که در این نشست حضور داشتند مورد تجلیل قرار گرفتند.

طلاب ایرانی و غیرایرانی، اساتید، مدیران و کارکنان این مجموعه با شرکت در راهپیمایی و با بیان شعارهای انقلابی همراه با امضای طومار اعلام آمادگی در اطاعت از ولیّ امر مسلمین و حمایت از جبهه مقاومت، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.

متن طومار حمایت از جبهه مقاومت بدین شرح است:

ولیّ امر مسلمین جهان

رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

سلام علیکم؛

با آرزوی توفیق و طول عمر و عزت برای حضرتعالی

ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاودانه جبهه مقاومت که با شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، خون ایشان بیش از پیش در رگ‌های سربازان شما و حضرت صاحب الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف جوشش گرفته است.

ما طلاب، اساتید، کارمندان و همه خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بر خود لازم می‌دانیم که در راستای تحقق فرمان حضرت‌عالی مبنی بر یاری جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی، آمادگی خود را با استعانت از خداوند متعال و در سایه حضرت ولیّ عصر ارواحنا له الفداه اعلام نماییم و عهد می‌بندیم با تمام توان خود، راه و مکتب سید مقاومت را ادامه داده و به حول و قوه الهی در کوبنده‌تر شدن حملات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی از هیچ اقدام و حمایتی فروگذار ننماییم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha