جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تصاویر| اجتماع هیئات مذهبی شیراز در پی شهادت سید حسن نصرالله

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: به عنوان سپاه دو راهبرد انتخاب کردیم، اول راهبرد ابهام و دوم راهبرد انتظار، در راهبرد ابهام طرف مقابل را گیج کردیم که از کجا حمله می‌کنیم و راهبرد دوم که انتظار بود نیز آنان را منتظر گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار شهرام غیب پرور شامگاه پنجشنبه در مراسم اجتماع هیئات مذهبی که به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: سید حسن نصرالله مجاهدی کبیر و شاخص بود.

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله را باید به محضر صاحب الزمان(عج) عرض تسلیت داشته باشیم، اما از مکتب اسلام یاد گرفتیم که خط مبارک اسلام بدون فداکاری جان نمی‌گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع)، با تصریح اینکه قطره قطره خون سید حسن نصر الله و همراهان او به ویژه سردار نیلفروشان عاملی فزاینده‌تر برای نابودی رژیم صهیونیستی است، عنوان کرد: جریان خبیث صهیونیستی آمریکایی، ترورهای بسیاری را انجام داده‌اند، که یکی از آن‌ها شهید هنیه بود.

وی ادامه داد: این عملیات انتقام شهید هنیه بود، شهید هنیه رهبر حرکت فلسطین بود که می‌گفت، ۶۲ نفر از خانواده من شهید شده‌اند.

وی ابراز کرد: ترور شخصیت برجسته‌ای مانند شهید هنیه موجب انتقام شد که خود دارای دو دلیل بود، نخست اینکه در خاک جمهوری اسلامی این اتفاق افتاد و برابر قانون ایران حق انتقام داشت، اما صبر پیشه کردیم با این رویکرد که کار خود را انجام می‌دادیم.

وی تصریح کرد: اما به عنوان سپاه دو راهبرد انتخاب کردیم، اول راهبرد ابهام و دوم راهبرد انتظار، در راهبرد ابهام طرف مقابل را گیج کردیم، اینکه از دریا حمله می‌کنیم، یا از پهباد استفاده می‌کنیم یا از دیگر تجهیزات، راهبرد دوم که انتظار بود نیز آنان را منتظر گذاشتیم.

سردار غیب پرور اظهار کرد: سپاه، مسئولان رژیم صهیونیستی را بیچاره کرده بود، نمی‌دانستند در چه زمانی عملیات انجام خواهد شد، در این مدت انتظار ده‌ها جلسه برگزار شد.

وی تأکید کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی وجود دانشمندان جوان است اینکه شما یک موشک را رها کنید از جو عبور کند و نقطه‌ای بزند، کار بسیار بزرگی است.

وی ابراز کرد: این سگ هار پس از شهادت سید حسن نصر الله، برخی مسئولان را تهدید به ترور می‌کرد، البته یک نکته اینکه مگر می‌شود از کسانی که از این رژیمی مانند آمریکا حمایت می‌کنند یاد نکنیم، بنابراین عملیات وعده صادق۲ برای نشاندن رژیم منحوس بر سرجایش بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha