جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
.

حوزه/ امام جمعه ماهدشت با هشدار به رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اگر خطایی کنند موجودیت صهیونیست را به عدم موجودیت تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد، در نماز جمعه ماهدشت، با اشاره به جایگاه رفیع شهادت گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام در نامه مشهور خود به جناب مالک اشتر، بعد از آنکه تقریبا پنجاه مأموریت و دستورالعمل را به آن بزرگوار ابلاغ فرمودند، در انتهای نامه مرقوم کردند: «مالک! برای خودم و تو از خدا یک آرزو دارم، و آن «شهادت» است» (أَسْأَلُ اللهَ أَنْ یخْتِمَ لِی وَ لَکَ بِالسَّعَادَةِ وَ الشَّهَادَةِ (نهج البلاغة، نامه ۵۳)

وی افزود: شهید، انسانی است که در راه آرمان‌ها و اهداف الهی کشته می‌شود و جان خود را - که سرمایه‌ی اصلی هر انسانی است - برای مقاصد الهی صرف می‌کند؛ و خدای متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور و یاد و فکر او را در ملّتش تداوم می‌بخشد و آرمان او زنده می‌ماند. این، خاصیت کشته شدن در راه خدا است. کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، وجود حقیقی آن‌ها زنده است. شهادت، مرگ انسان‌های زیرک و هوشیار است که نمی‌گذارند این جان، مفت از دستشان برود.

امام جمعه ماهدشت با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ خاطرنشان کرد: وعده صادق ۲ همان روحیه سلحشوری را نشان داد که در نیرو های مسلح ما اعم از سپاه قهرمان و ارتش دلاور وجود دارد ، این عملیات نسبت به عملیات قبلی هم قوی تر بود و اهداف مهمی را هدف قرار داد ، در عملیات قبلی هدف اصلی شکستن قدرت پوشالی صهیونیست پر مدعا بود که همین هم رخ داد ولی در این عملیات علاوه بر آن انهدام هم مدنظر بود لذا بیش ۹۰ درصد موشک ها اصابت کرد و همه مسلمانان احساس غرور و شادمانی کردند.

وی افزود: همین شادمانی که کشورهای مختلف عمق راهبردی ایران را نشان می دهد از بوسنی تا برخی کشورهای اروپایی و از لبنان تا فلسطین و بحرین و ... ، اینها ثمرات مقاومت و ولایت مداری است.

وی تصریح کرد: اگر دشمن خطایی بکند ، دیگر موجودیت صهیونیست را به عدم موجودیت تبدیل خواهیم کرد.

حجت الاسلام رادمرد به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هفته ، نیروی انتظامی است ، از همه ی سبز پوشان اقتدار آفرین در عرصه امنیت تشکر می کنیم و قدردان همه ی تلاش ها و مجاهدت ها و فداکاری ها هستیم از مرز تا قلب شهرها امنیت ساز هستند و شهدای فراوانی را هم نثار اسلام و انقلاب و این مردم کردند که یادشان را گرامی می داریم و به روح مطهرشان صلواتی هدیه می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha