شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
حجت الاسلام عدالتی قزوین

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: عملیات وعده صادق ۲ که در روزهای اخیر به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، پاسخ کوبنده‌ای به دشمن صهیونیستی بود تا بداند که هر اقدامی را نمی‌تواند انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین امروز در جمع کارکنان این سازمان ضمن تقدیر از حضور بی نظیر و همیشه ماندگار ملت ایران در خطبه های نماز جمعه تهران که به امامت ولی امر مسلمین رقم خورد گفت:ملت ایران به احترام سید مقاومت به مصلی حضرت امام خمینی (ره) رفتند تا به دشمنان این نظام و مستکبران عالم بگویند راه این شهید بزرگوار ادامه داشته ومکتب او تمام نخواهد شد.

حجت الاسلام عدالتی خاطرنشان کرد: در جمعه گذشته اقیانوس مواج همدلی و وحدت در یوم الله جمعه نصر طومارمستکبران را در هم پیچید.

وی ادامه داد: دشمنان عالم بدانند که این ملت ایران با وجود رهبر مقتدر وشجاع وخارچشم استکبار جهانی، همیشه احساس عزت وآرامش می کند واز هیچ ابرقدرتی ترسی نداشته و نخواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ضمن تقدیر از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات افتخار آمیز وعده صادق ۲ خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ که در روزهای اخیر به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، پاسخ کوبنده‌ای به دشمن صهیونیستی بود تا بداند که هر اقدامی را نمی‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: با عملیات موشکی ایران، محاسبات دشمن به هم ریخت و امیدواریم با این عملیات، سر عقل بیایند.

حجت الاسلام عدالتی عنوان کرد: دشمن باید بداند که نمی‌تواند به خاک جمهوری اسلامی ایران تعرض کند و عملیات وعده صادق ۲ برای تفهیم همین مسأله بود.

وی ضمن شکرگزاری از نعمت ولایت بیان کرد: دشمن در خواب نمی دید انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام به پیروزی برسد خدا را شاکریم امروز رهبری را در اختیار شخصیتی بزرگ داریم که در دنیا بی نظیر است پس همگان باید قدر نعمت ولایت و رهبری را به خوبی بدانیم.

حجت السالام عدالتی تصریح کرد: بهترین شکرگزاری نعمت مبارک ولایت، گام برداشتن در راهی است که ولی فقیه در آن گام بر می‌دارد، چراکه ولایت فقیه در ادامه امامت و نبوت همچنین در استمرار حرکت انبیاء و ائمه اطهار(ع) است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha