شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
کد خبر: 1189831
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
تصاویر / شادی مردم اسد‌آباد پس از عملیات وعده صادق2

حوز/ این روزها درهر کوی و برزن شهر این مارش « ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده، بهر نبرد بی امان آماده باش، آماده باش »، به گوش می رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این روزها درهر کوچه و برزن از شهر که بروی، این مارش « ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده، بهر نبرد بی امان آماده باش، آماده باش »، به گوش می رسید.

ایرانیان با این مارش خاطرات زیادی از دهه ۶۰ دارند و ۸ سال با این آهنگ زندگی کردند و چه بسیجی هایی که به جنگ علیه دشمن بعثی رفتند و جانشان را فدا کردند.

امروز مجددا این مارش در کنار مساجدها، خیمه ها، حرم مطهر و حسینه ها به گوش می رسد و در کنار آن عده ای جوان با لباس بسیجی و پیراهن سبز سپاه پاسداران ایستاده اند و با شوق و زوق وصف ناپذیر آمادگی خود را برای مقابله با دشمن و جنگ با اسرائیل غاصب اعلام آمادگی می کنند.

بعد از ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به وسیله صهیونیزم جهانی، نیروی هوافضای سپاه با مشارکت ارتش و سایر نیروهای مسلح به فرمان رهبر معظم انقلاب، عملیات وعده صادق ۲ را علیه مراکز نظامی، اطلاعاتی، اقتصادی صهیونیزم جهانی انجام داد که این امر سبب خوشحالی مردم ایران اسلامی، فلسطین و حزب الله لبنان شد.

تلخ ترین شب عید صهیونیست‌ها

عملیات موشکی ایران در رسانه های مختلف خارجی و داخلی و همچنین در شبکه های اجتماعی بازتاب سریع و گسترده ای در پی داشته است به طوری که تصاویر موشک های بالستیک ایران از لحظه پرتاب در آسمان مناطق مختلف کشور تا زمان برخورد به سرزمین های اشغالی به سرعت در رسانه ها منتشر شد و دنیا در جریان این حمله وسیع و کوبنده قرار گرفت.

تلخ ترین شب عید صهیونیست‌ها

تلخ ترین شب عید برای صهیونیست‌ها

هاآرتص با عکسی از موشک‌های ایرانی بر آسمان سرزمین‌های اشغالی نوشت تلخ ترین شب عید برای صهیونیست ها و بعد ادامه داد تمام عسل‌های دنیا هم نمی‌تواند این شب عید صهیونیست‌ها (روش هاشانا) را برای ما شیرین کند!

الجزیره هم نوشت: ۹۰ درصد موشک‌ها از گنبد آهنین در حال رد شدن و برخورد به مرکز اسرائیل غاصب است و بعضی هم صحنه هایی از فرودگاه موشک‌های ایرانی به نقب را به تصویر کشیدند و نوشتند: صحرای نقب پایگاه اصلی نیرو هایی ارتش رژیم و محل آشیانه جنگنده های F۳۵ و آشیانه هواپیمای نتانیاهو است.

تلخ ترین شب عید صهیونیست‌ها

اما این تازه ابتدای ماجرا بود و مردم ایران در جای جای مختلف کشور بخصوص قم، منطقه پردیسان به شادی پرداختند و با بیان جملاتی چون « احساس غرور برای ما، منتظر نابودی اسراییل کودک کش هستیم؛ حس عزت می کنیم؛ ما یقین داشتیم اسرائیل را می زنیم، اما دیر زدیم و نباید دو ماه وقفه می افتاد؛ مرگ بر نتانیاهو؛ زدن موشک یعنی پیام اقتدار و تدبیر؛ تو دهان اسرائیل زدیم. در دل هر ایرانی احساس خوشحالی می کند؛ حالا که ما دشمنان زدیم زا کشته شدن دردشان می آید؛ آغاز نصرالله؛ ؛غاز پیروزی دین؛ زدن موشک به اسراییل، انتقام و خفه کردن صهیونیزم بود؛ بچه های سپاه دمتون گرم؛ خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادرون؛

افتخار می کنم که ایرانی ام؛ خیلی خوشحالیم؛ دمتون گرم؛ توقع داشتیم این کار دو ماه پیش انجام می شد؛ انتقام و رفتیم؛ الی ای شهیدان خدایی؛ تو پوست خودم نمی گنجم؛

نمی توانستم جلوی اشک های خودم بگیرم؛ به رهبر بگویید خیلی دوستت دارم؛ دمشون گرم؛ دو ماه منتظر همچین صحنه ای بودیم؛ ما عزادارهایی هستیم که برای همچین روزی ساخته شدیم و برادر سپاهی تشکر تشکر »؛ سخنان و دردلهایی مردم و جوانانی بود که به عشق ایران، رهبر و سپاه در کنار مساجد ها، حسینه ها و خیابانها جمع شده بودند و این جملات را فریاد می زدند. نکته مهم در حضور همه نوع اقشار و افراد در کنار هم بود. پیر و جوان، طلبه و غیر طلبه همه در کنار به شادی و ابراز احساسات می پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha