دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
کد خبر: 1190623
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر و کلیایی

حوزه/ صهیونیست‌ها از قِبَل خودشان می‌دانستند که چنین کاری را نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و به همین دلیل با کمکهای شیطان بزرگ و برخی کشورهای اروپایی، گنبد پوشالی آهنین ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام مسلم فرهنگیان، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر و کلیایی ، در یادداشتی با عنوان « گنبد پوشالی آهنین » آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ...»

حقیقتا باید شاکر عنایات الهی بابت تدابیر حکیمانه امامین انقلاب، در مسیر دستاوردها و اقتدار کشورمان ، هم به لحاظ تجهیزات نظامی و هم قدرت دفاعی و بازدارندگی، در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باشیم.

امروز به حدی خداوند به کشورمان کمک کرده و کشورمان آنقدر توانمند شده است که ده‌ها موشک، به قلب سرزمین اشغالی رژیم صهیونیستی فرود می‌آورد و دشمن زبون از مقابله با آن عاجز است.

عملیات وعده صادق ۲ نشان تجلی غیرت و سلحشوری ایرانیان است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را حیرت زده نمود ، از طرفی حساب کار دست پدر خوانده های صهیونیستهای خبیث و تروریست آمد و به اشغالگران قدس شریف فهماند که سر زدن هر گونه خطایی ، آنها را حیز انتفاع خواهد انداخت.

صهیونیست‌ها از قِبَل خودشان می‌دانستند که چنین کاری را نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و به همین دلیل با کمکهای شیطان بزرگ و برخی کشورهای اروپایی، گنبد پوشالی آهنین ایجاد کردند، اما اکثریت این موشک‌ها از این گنبد عبور کرده و به هدف برخورد کرد ، از طرفی قدرت پاسخگویی فوری هم ندارند.

این لطف خدا شامل حال کشور ما شده است و به برکت خون شهدا ، امامین انقلاب و حمایت مردم ایران، چنین پیروزی رخ داد و به ما فهماند که هر گاه حامی و مطیع امر ولایت بودیم، بر دشمنان دین خدا پیروز خواهیم شد.

عملیات وعده صادق ۲ که طی آن با موفقیت ده‌ها موشک به مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد، موجب شد ، تا عموم ملت ایران فارغ از هر سلیقه‌ای خوشحال شوند و از این اقدام غیرتمندانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوشحال شوند.

نابودی رژیم صهیونیستی، نیاز به خون‌های شهید نصرالله‌ها دارد و قطعا با این شهادتها اسرائیل محو و نابود خواهد شد.

اگر بناست یزید زمان نابود شود و اگر بناست بنی امیه ریشه کن شود، باید خون اباعبدالله الحسین ریخته می‌شد و شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) بود که دودمان بنی امیه را بر باد داد.

اکنون هم اگر بناست غده سرطانی و این باند تبهکار و عوامل استکبار جهانی در قلب کشورهای اسلامی به نام دولت صهیونیستی اسرائیل نابود شود، نیاز به خون‌های شهید نصرالله‌ها دارد و قطعا با این شهادتها اسرائیل محو و نابود خواهد شد.

اگرچه فاجعه بسیار سختی اتفاق افتاد، اما برای آگاهان روشن است قبل از آنکه سید نصرالله رهبر حزب الله شود ،سید عباس موسوی رهبر حزب الله بود و وقتی سید عباس به شهادت رسید، اسرائیل خیال می‌کرد حزب الله کارش تمام است، اما با شهادت سید عباس، حزب الله جان تازه‌ای گرفت.

با شهادت سید حسن نصرالله، به فضل الهی در آینده نزدیک نصرت الهی نصیب حزب الله و جبهه مقاومت در چهار گوشه عالم خواهد شد و امیدواریم با عنایت خداوند شر رژیم صهیونیستی از سر مسلمین برداشته شود.

خبر شهادت سید نصرالله برای عامه مردم حق طلب و آزادی خواه و همه کسانی که خواهان جلوگیری از تعدی و تجاوز و خشونت‌های جنایتکارانه غیرانسانی بودند ، بسیار سنگین است و انتطار دارند در تحقق وعده الهی هرچه زودتر اسرائیل غاصب محو و نابود شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha