شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی

یکی از تاریخی‌ترین نماز جمعه‌های انقلاب اسلامی روز گذشته با امامت رهبر معظم انقلاب و حضور پرشکوه مردم برگزار شد. نماز جمعه‌ای که به نام جمعه نصر شهرت یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، یکی از تاریخی‌ترین نماز جمعه‌های انقلاب اسلامی، روز گذشته با امامت رهبر معظم انقلاب و حضور پرشکوه مردم برگزار شد. نماز جمعه‌ای که به نام جمعه نصر شهرت یافت. نماز جمعه‌ای که می‌رود از ایام الله شود. خیل عظیمی از جمعیت در حالی که صهیونیست‌ها جرئت ترور تمام رهبران حزب الله را به خود داده بود. حتی صهیونیست‌ها در وقاحت تمام و کمال خود تصویری از عبا و چفیه رهبر معظم انقلاب بر روی صندلی ایشان منتشر نمودند تا بگویند که هدف بعدی و اصلی‌شان ترور شخص رهبر معظم انقلاب است.

اهمیت و ابعادی که این نماز جمعه را یکی از تاریخی‌ترین اتفاقات انقلاب اسلامی در طول چهل و پنج سال اخیر می‌کند، آن است که این نماز جمعه آن است که دقیقاً بعد از سلسله عملیات‌های تروریستی رژیم صهیونیستی در ماه اخیر و بعد از انتقام سخت موشکی سپاه تحت عنوان عملیات وعده صادق دو که صهیونیست‌ها تهدید علنی علیه رهبر معظم انقلاب داشته‌اند، رقم خورد. نماز جمعه‌ای که برگزار شد و این در حالی است که بسیاری از محافل سیاسی و کارشناسان دارند از احتمال وقوع جنگی جدی میان ایران و اسرائیل به دنبال هدف قرار گرفتن مستقیم دو طرف سخن می‌گویند و حتی نسبت به برگزاری این نماز جمعه و امنیت آن نیز هشدار داده بودند؛ اما وقتی که رهبر معظم انقلاب می‌گوید که بایستی این نماز برگزار شود، همه مردم ایران و از اقشار مختلف در این اجتماع بزرگ شرکت کردند.

برخی از اخبار میزان حضور مردم در این نماز را با وجود محدودیت‌های مکانی و ازدحام شدید و نیز فاصله زیادی که بسیاری از شرکت کنندگان در این نماز طی کرده بودند و از طرفی فرصت کمی که در این مدت بود و با توجه به عدم ورود دولت برای محیا کردن وسیله‌های ایاب و ذهاب از طرفی نیز تهدیدات جدی موجود، بیش از دو میلیون نفر در این نماز شرکت کردند. دو میلیون نفری که نه تنها از جان خود نگرانی نداشتند، بلکه عاشقانه و مشتاقانه آمده بودند و اگر هم خطر و حادثه‌ای پیش می‌آمد، همان رفتاری را انجام می‌دادند که چهل سال پیش در حین خطبه‌های نماز جمعه این رهبر عشق و انفجار بمب منافقان کوردل و به دنبال تهدید جدی صدام حسین انجام دادند.

مردم با این وجود در این همایش عظیم اقتدارآفرین شرکت کردند که روزهای گذشته با تجمع‌های خود در مناطق و اماکن مذهبی، دعاهای خود را برای سلامتی این رهبر فرزانه داشتند و حتی برای سلامتی این مراسم و برنامه نذرها، صدقه‌ها و قربانی‌های فراوانی انجام دادند. اینکه مردم چنین اقدامی کردند و سپس هم شجاعانه به مصلی آمدند تا پشت سر رهبر معظم انقلاب به اقامه نماز جمعه بپردازند نشان می‌دهد که مردم هم عمق تهدید و حملات صهیونیستی را احساس کرده بودند. هنوز صدای شلیک موشکی که به محل اقامت شهید اسماعیل هنیه در تهران صورت گرفته است، از یاد مردم نرفته؛ اما با این وجود همه مردم به میدان آمدند. چون هنوز طنین صدای حاج قاسم که ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم در گوش‌ها می‌پیچد.

یکی دیگر از پیام‌ها و نکات قابل توجه دیگری که در روز جمعه نصر مورد تأمل قرار دارد، طمأنینه و صلابت رهبر معظم انقلاب در برگزاری نمازهای ظهر و عصر و همچنین نیم ساعت زودتر از اذان در محل نماز جمعه حاضر شدند و در مراسم گرامیداشت یاد شهید سیدحسن نصرالله شرکت کردند. همراه ایشان نیز مسئولان از آرامش عجیبی که همه این آرامش از قلب بزرگوار رهبر معظم انقلاب لبریز می‌شد، برخوردار بودند. هیچ چهره‌ای در این مراسم نگرانی و ترس نداشت. این دقیقاً نقطه مقابل پیامی است که نتانیاهو در زیر لایه‌های محکم و قطور بتنی پناهگاه مرکز عملیات رژیم صهیونیستی با دستان و صدای لرزان بیان می‌کند. همه باور دارند که اگر رژیم صهیونیستی غلطی دیگر بکند، به وعده این پیر و مرشد انقلاب، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد. به شکلی که انگار تا امروز هیچ شهری تا امروز در این مناطق وجود نداشته است.

البته کسی در عمق قساوت و شقاوت قلب صهیونیست‌ها شکی ندارد. شاید عقیده داشته باشیم که آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند؛ اما صهیونیست‌ها وقاحت را به حد اعلی رسانده‌اند که هر غلطی را بکنند. اما باید از تبعات این غلط‌های اضافی خود آگاه باشند. کسی شکی در حماقت و وقاحت کسانی که سال‌هاست خود را به دروغ مالک سرزمین‌هایی می‌دانند که آن را غصب کرده‌اند ندارد. کسانی که در روز روشن با افتخار به ترور شخصیت‌ها، دانشمندان و نسل کشی بچه‌ها و زنان مبادرت می‌کنند؛ اما با پرروی در سازمان ملل حماس و گروه‌های مقاومت را که برای دفاع از سرزمین و شرف خودشان می‌جنگند را تروریست خطاب می‌کنند. صهیونیست‌ها در روز روشن به کنسولگری و سفارتخانه‌های ایران حمله می‌کند، اما اگر ایران بخواهد از حیثیت خود به طور قانونی دفاع کند، وقیحانه می‌روند بر طبل تروریستی بودن نهادهای نظامی ایران در کشورهای مختلف می‌کوبند.

روز گذشته به عبارت بهتر ۲ میلیون موشک به قلب رژیم صهیونیستی شلیک شد. ۲ میلیون موشکی که از فراز گنبد آهنین گذشت و مستقیم دفتر موساد، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کنست و ... را هدف گرفت. پیام مهمی که از ۲۰۰ موشک شلیک شده در عملیات وعده صادق دو که بیش از نود درصد آن به سرزمین‌های اشغالی اصابت کرد، مهم‌تر بود. رژیم صهیونیستی می‌توانست و حتماً هم اقدام‌هایی برای ضربه زدن به این اجتماع عظیم مردمی هم انجام داده است که با امدادهای غیبی و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده‌اند، می‌توانستند به راحتی با انفجار یک بمب یا موشک همانند اقدام تروریستی که علیه شهید اسماعیل هنیه انجام دادند، در این اجتماع عظیم، هزاران نفر از سربازان امام زمان (عج) را که در این همایش اقتدار حضور داشتند به شهادت برسانند و به نوعی در خیال خام خود، انتقام حمله موشکی را بگیرند؛ اما حتی نتوانستند خون از دماغ یک نفر بریزند.

با توجه به بزرگی همایش روز جمعه نصر، می‌توان به صراحت اعلام کرد که بیش از ۲ میلیون موشک به قلب تل آویو و حیفا خورد. مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه ایران، در یک حرکت شجاعانه به نتانیاهو و سران رژیم صهیونیستی فهماندند که نه تنها در زمینه عملیات‌ها و جنگ‌های هیبریدی علیه مردم ایران اشتباه عظیمی کرده‌اند، بلکه اگر لازم باشد، همین مردم سالح به دست بگیرند و به سوی سرزمین‌های اشغالی بیایند، هیچ ارتش و نیرویی نمی‌تواند جلوی این خیل عظیم را بگیرد. ارتش ترسوی اسرائیلی که روز گذشته در عملیات پیش روی در خاک لبنان آن طور مفتضحانه از نیروهای حزب الله فرار می‌کند، چطور می‌خواهد در مقابل این سیل عظیم جمعیت بایستد؟

راستی یک سؤال دیگر بایستی از اهل تفکر پرسید. اگر اسرائیل مدعی است که موشک‌های ایران را در عملیات وعده صادق دو رهگیری کرده است و حجم عملیات هم کمتر از صد موشک بوده، چطور آن‌ها را به این میزان عصبانی کرده است که به خود جرئت تهدید جان رهبر معظم انقلاب را می‌دهند؟ اسرائیلی‌ها وقیح‌ترین قوم روی زمین هستند که اگر هم سلاخی شوند، برای خود طومارهای پیروزی می‌نویسند. این همان قومی است که نمی‌داند قبر حضرت موسی (ع) که آن‌ها را نجات داد کجاست و همان قومی است که به خاطر انحراف بعد از حضرت سلیمان نبی (ع) توسط حاکمان دیگر تار و مار شدند. این بار هم سرنوشت حتمی صهیونیست‌ها، همان سرنوشتی است که در دوران باستان و قرن بیستم بر سر ایشان آمد.

رهبر معظم انقلاب در این نماز جمعه به صراحت فتوا دادند که هر کسی هر ضربه‌ای که می‌تواند به این رژیم وارد آورد، خدمت بزرگی به اسلام و حتی به انسانیت کرده است. چرا که صهیونیست‌ها سال‌هاست با نسل کشی‌هایی که به راه انداخته‌اند، با اصل انسانیت به مقابله و ستیز برخواستند. اما پایان ماجرای صهیونیست‌ها قطعاً به دنبال فتوای صریح و اجازه رهبر معظم انقلاب بزودی رقم خواهد خورد. این وعده صادق همان وعده‌ای است که بزودی صهیونیست‌ها به چشم خواهند دید. البته اگر بعد از آن دیگر مغزی برای تجزیه و تحلیل آن داشته باشند و قلمی که بتوانند آن را در کتاب‌های تحریف شده‌شان ثبت کنند.

انتهای ییام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha