شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
اکرمی

حوزه/ بازرس کل استان فارس با اشاره به اینکه بازرسی به دنبال پیشگیری از وقوع جرم و تخلف است، گفت: بازرسی به دنبال مچ گیری نیست و تلاش می کند که در کنار دستگاه ها و همراه آنها باشد تا ارائه خدمات به مردم به درستی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، در آستانه سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس به همراه معاونان و سربازرسان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار کرد.

کاظم اکرمی رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بازرسی به دنبال پیشگیری از وقوع جرم و تخلف است، تاکید کرد: بازرسی به دنبال مچ گیری نیست و تلاش می کند که در کنار دستگاه ها و همراه آنها باشد تا ارائه خدمات به مردم به درستی انجام شود.

وی با اشاره اقدامات بازرسی در یک سال گذشته، گفت: یکی از اولویت های بازرسی در سال گذشته نظارت بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود که در این راستا با ورود بازرسی استان ۵۱۰۰ پرونده تسهیلاتی پیگیری و ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واجدین شرایط پرداخت شد.

بازرس کل استان فارس به اجرای ۸۷ درصدی پیشنهادهای جریانی بازرسی اشاره کرد و افزود: طی این مدت اقدامات اثربخش ۲۷ درصد افزایش یافت. رشد ۳۸ درصدی بازرسی اجرای بازرسی های برنامه ای،رشد ۲۸ درصدی گزارش های هشدار دهنده، انجام ۱۵۴ فقره اقدام خارج از پرونده بازرسی، انجام ۵۲ فقره اقدام حین بازرسی، افزایش ۶۶ درصدی ملاقات های مردمی، ۷۹۰ مورد ملاقات مردمی، بازدیدهای میدانی، برگزاری جلسه با مسئولین و شهروندان، پاسخ به مکاتبات سازمانی و برون سازمانی، شرکت در جلسات اداری و غیره از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha