شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
دژکام

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هم اکنون بازرسی به عنوان یک دستگاه فریادرس مطرح است، خواستار فرهنگسازی پیرامون نحوه ارتباط گیری گسترده مردم با این مجموعه و همچنین پیشگیری از تخلفات شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در دیدار رئیس و بازرسان سازمان بازرسی استان فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از شاخص های مهم حاکمیت تشخیص خلاف است بر ضرورت پیشرفت برای کشف سوءجریان و تخلف در دستگاه ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هرچه بیشتر مبنای علمی و تخصصی کار بیشتر شود موفق تر خواهیم بود خطاب به بازرسان گفت: توانمندی های خود را شناسایی و اگر آسیبی وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در فارس به بازرسی پیشنهاد داد که آموزش و اطلاع رسانی به مردم برای ارتباط با بازرسی و ارائه خدمات را در دستور کار قرار دهد.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه هم اکنون بازرسی به عنوان یک دستگاه فریادرس مطرح است، خواستار فرهنگسازی پیرامون نحوه ارتباط گیری گسترده مردم با این مجموعه و همچنین پیشگیری از تخلفات شد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات باید احصا و به صورت هفتگی به مردم اعلام شود، تصریح کرد: باید به این قضیه یک نگاه آموزش عمومی داشت.

وی با تاکید بر اینکه در بازرسی ها باید موضوعاتی مورد توجه قرار گیرد، افزود: وجود سازمان بازرسی باید جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد و همه از این سازمان حساب ببرند و لازمه حکمرانی خوب است.

امام جمعه شیراز بر ضرورت اخلاق مداری از سوی بازرسان تاکید کرد و گفت: شخص بازرس باید دارای چهارچوب اخلاقی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha