یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
تبریز

حوزه/ سرمست گفت: ابقا یا تغییر مدیران بر اساس کارنامه آنها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، بهرام سرمست استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر شنبه در آئین معارفه خود، اظهار داشت: ما به عنوان دولت بی‌صدایان، صدای تمام مردم را شنیدیم، همه آنهایی که رأی دادند و این حماسه را آفریدند و همه کسانی که رأی ندادند، این وظیفه را برعهده ما گذاشتند تا توجه آنها را جلب کنیم.

وی ادامه داد: بعد از شهدای خدمت، ایران عزیزمان دچار ضایعه‌ای شد اما مردم آذربایجان با از دست دادن شهید آل‌هاشم دچار ضایعه دوچندان شدند.

وی یادآور شد: وقتی می‌گوییم آذربایجان سَر ایران است، آذربایجان سِرّ ایران هم است، زیرا قیام مشروطه از این خاک برخواسته و رمز پیروزی انقلاب اسلامی از اینجا رقم خورده است.

سرمست ابراز کرد: آذربایجان هیچگاه برای خود چیزی نخواسته، بلکه خودش را فدای اسلام و ایران کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خطاب به دولتمردان و کابینه در جلسه رأی اعتماد عرض کردم که آذربایجان در سختی‌های روزگار هم سرمنشا تحولات بوده و هم از اسلامیت و جمهوریت دفاع کرده، اما ما نیازمند جبران عقب ماندگی‌های آذربایجان هستیم.

وی اضافه کرد: تبریز، شهر اولین‌ها، دیگر شهر اولین‌ها نیست بلکه تبدیل به شهر هفتم و هشتم شده، عادت به انتقاد از گذشته ندارم و نگاه ما باید آینده باشد، اما باید از گذشته نیز درس بگیریم و آن را پلی برای آینده کنیم.

سرمست گفت: شأن و فرهنگ آذربایجان دچار فرسایش شده و نیاز به نوسازی دارد، نیاز داریم به سرعت برخی ابرپروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد و من به عنوان نماینده دولت وفاق ملی، بر اساس برنامه و کارنامه پروژه‌ها را پیش خواهم برد.

وی تصریح کرد: مدیران بر اساس برنامه و کارنامه فارغ از اینکه منتصب چه کسانی هستند، بررسی خواهند شد و ابقاء یا تغییرها را به خوبی می‌شناسم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha