یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
کد خبر: 1190421
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۸
4

حوزه / دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان مازندران از ارسال ۷۸۰ اثر به این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حسین احمدی در حاشیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران اظهار داشت: این جشنواره با همه فراز و نشیب‌ها به ایستگاه پایانی رسید و نشان داد می‌توان با رویکرد علمی و فنی، رویدادی در تراز ملی برگزار کرد.

وی افزود: برگزاری جشنواره پنجم گویای بلوغ این رخداد رسانه‌ای است چراکه کمتر جشنواره مطبوعاتی توانسته طی پنج سال، پنجمین دوره را به سرانجام برساند.

احمدی ادامه داد: با توجه به وجود نظم در برگزاری جشنواره ابوذر در سنوات گذشته، امسال سرنوشت این رخداد رسانه‌ای به عاقبت سایر جشنواره‌های مطبوعاتی استان مبتلا شد و پایان کارش با تأخیر شش ماهه مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث چرایی این نقیصه مساله اصلی عدم حمایت متولیان امر از این رویداد است و انتظار می‌رود مسئولین مرتبط با این جشنواره در سال‌های آتی نگاه مهربانه‌تری به این داستان داشته باشند.

وی ابراز کرد: در بُعد فنی و رسانه‌ای جشنواره ابوذر هم می‌توان گفت این رویداد با برگزاری پنج دوره متوالی به کمال رسیده و آثار دریافتی گواه این مدعاست، چنانچه امسال شاهد ارائه دست‌نوشته‌های فاخرتری به دبیرخانه بودیم.

احمدی تأکید کرد: بهره‌مندی از داوران تراز اول ملی رویکرد اصلی کارگزاران جشنواره ابوذر بوده و با انتشار کتاب جشنواره در ۳ دوره متوالی نشان دادند کیفیت، خط قرمز این رویداد است و برای رسیدن به آن، تمام ابزارها را بکار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: هر چند ابوذر پنجم در بُعد کمی نیز فراتر از استاندارها رفت و با دریافت ۷۸۰ اثر رسانه‌ای نشان داد از اقبال خوبی در میان خبرنگاران برخوردار است، این میزان آثار رسیده به دبیرخانه، برابر آثار رسیده به ۲ رویداد رسانه‌ای دیگر در مازندران است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha