یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
جلسه شورای استانی دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد + عکس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طراحی فعالیت ها بر اساس زیست بوم مناطق و نیز توجه به اجرای طرح زندگی با آیه ها باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، با حضور حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان و محمد مقدسی و سارا حقی کارشناسان ستادی دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل، جلسه شورای استانی دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های دارالقرآن بر ضرورت اجرای دقیق و منسجم برنامه های ابلاغی از مرکز در کنار فعالیت های برون سازمانی تأکید کرد.

وی افزود: طراحی فعالیت ها بر اساس زیست بوم مناطق و نیز توجه به اجرای طرح زندگی با آیه ها باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام صابر طهماسبی، رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی از پایش و ارزیابی موسسات قرآنی خبر داد و افزود: آسیب شناسی موانع در راستای توسعه تشکل های مردمی از برنامه های دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان است.

در این جلسه مقرر شد؛ جلسات شورای استانی و نشست های دوره ای یا فصلی، کارگروه های تخصصی، نشست های خبری برگزاری و همچنین پایش و ارزیابی از مؤسسات و فعالیت کارشناسان و رابطین قرآنی و نیز تجلیل و تکریم و حمایت از مؤسسات قرآنی در جریان پایش و ارزیابی مؤسسات و ... انجام شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha