یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب و مردم ایران برای شرکت در نماز جمعه باشکوه این هفته تهران تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی از مقام معظم رهبری و حضور با شکوه مردم ایران در نماز جمعه این هفته تهران تشکر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا فَتَحۡنَا لَکَ فَتۡحࣰا مُّبِینࣰا
حضور چشمگیر، شجاعانه و انقلابی ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت علامه مجاهد شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و نماز جمعه ١٣ مهر امسال با عنوان جمعه نصر در شرایط حساس کنونی که دشمن شقی و جنایتکار صهیونیستی به صورت علنی تهدیدات کذایی خود را ابراز کرده است، به همه جهانیان ثابت کرد که ملت شهید پرور ایران یک ملت آزاده و مکتبی است و شاید گزافه نباشد که این حرکت را بزرگترین عملیات استشهادی تاریخ بشر بنامیم.
اینجانب از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم عزیزی که در این مراسم شرکت نمودند، کمال سپاسگزاری را داشته و از خداوند متعال برای رهبر معظم انقلاب و مردم شهیدپرورمان عزت روزافزون را مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمة الله
محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha