یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
اقتدار ایران نشات گرفته از پشتوانه مردمی است

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ مرادزاده، گفت: پیام اصلی حضور با بصیرت و معنادار میلیونی مردم در جمعه نصر، این بود که ایران اقتدارش تنها به قدرت نظامی نیست، بلکه اقتدار آن برگرفته از پشتوانه مردمی است.

حجت‌الاسلام‌ علی مرادزاده مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان اظهار داشت: حضور کم‌سابقه میلیونی مردم ولایتمدار در نماز جمعه تهران، پشتوانه‌ای برای نظام و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاثیر حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای دشمنان، کمتر از عملیات وعده صادق ندانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اهداف عالیه همواره نیازمند پشتوانه مردمی است.

حجت‌الاسلام‌ مرادزاده، نمایش اقتدار مردم در جمعه نصر را تنها گوشه‌ کوچکی از حضور فراگیر مردم در صحنه بیان کرد و یادآور شد: برخی با شبهه‌افکنی، تعبیر می‌کنند که پشتوانه نظام، همین افراد شرکت کننده بودند، در حالی که خیلی‌ها امکان حضور در این مراسم را نداشتند.

وی با اشاره به حضور طیف‌ها و جناح‌های مختلف در نماز جمعه تهران، ابراز کرد: با توجه به وقایع جاری و آینده کشور در این برهه از زمان، نظام اسلامی نیازمند حضور تمامی جناح‌های سیاسی کشور بود، چراکه همه حول محور ولایت فقیه جمع شدند و این وحدت‌آفرینی را رهبر فرزانه انقلاب به‌وجود آوردند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل یادآور شد: حضور میلیونی مردم حول محور ولایت فقیه در جمعه نصر، یادآور این جمله از مضمون سخنان امام راحل است که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به کشور نرسد.

وی با اشاره به تبلیغات منفی و جهت‌دار رسانه‌های معاند، خاطرنشان کرد: حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) در یک فضای باز عمومی، بین مردم در نماز جمعه و خواندن نماز عصر معظم‌له با تعقیبات کامل، تمامی تبلیغات مسموم دشمنان را نقش برآب کرد.

حجت‌الاسلام مرادزاده، بیانات وحدت‌آفرین و نگاه اعتدالی و منطقی ولی امر مسلمین جهان در خطبه‌های نماز جمعه تهران را یادآور شد و ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب کار درخشان نیروهای مسلح ایران در مجازات رژیم خون‌آشام صهیونیستی را کاملاً قانونی و مشروع دانستند و تأکید کردند که «جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه احساس کند، بدون تعلل یا شتاب‌زدگی، با قدرت و صلابت و قاطعیت انجام خواهد داد.»

وی، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در جمعه نصر، با سخنانی مبسوط و بسیار مهم در خصوص عملیات طوفان الاقصی، به برخی شبهات نیز پاسخ و به نوعی به این عملیات بزرگ، پشتوانه مشروعیت و عقلانی دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha