دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کشور گفت: خون سیدالشهداء (ع) اسلام و مکتب ما را زنده کرد و خون سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله نیز حزب الله را زنده تر و مقتدر تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان که به صورت دورسخنی برگزار گردید، ضمن تبریک هفته انتظامی و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت و شهدای انتظامی کشور در خصوص مقام والای سید مقاومت گفت: سید حسن نصرالله چون کوهی در مقابل خبیثان و جنایتکاران عالم ایستاد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: این روزها ما شاهد طلوع و آغاز سید حسن نصرالله هستیم، مطمئن باشید این خون مقدس همانطور که حزب الله و جبهه مقاومت را مستحکم و چندین قدم به پیروزی نهایی نزدیک نموده، دشمن صهیون را به نابودی و اضمحلال نزدیک کرده است.

وی افزود: اگر واقعه عاشورا اتفاق نمی افتاد، امروز خبری از اسلام نبود، خون سیدالشهداء (ع) اسلام و مکتب ما را زنده کرد و خون سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله نیز حزب الله را زنده تر و مقتدر تر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: سید حسن نصرالله زندگی سختی را گذراند اما خم به ابرو نیاورد چون هدف داشت، چون اخلاص داشت، چون به معنای واقعی کلمه مجاهد بود و برای اسلام، سختی های زیادی را تحمل کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم کردستان، جز مدافعان حقیقی ایران و انقلاب اسلامی بوده و هستند، گفت: مردان حماسه جاودان دفاع مقدس به ما آموختند مجاهدتها اگر در راه خداوند باشد هیچ وقت گم نمی شود و فراموش نمی گردد، کردستان سرزمین مجاهدت ها و رشادت هاست و خوشا به حال کسانی که همانند رزمندگان دفاع مقدس، شانه هایشان در زیر کارهای سخت قرار می دهند و فقط برای خدا کار می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در نماز جمعه نصر، گفت: باید از حضور دلگرم کننده، امید بخش و آگاهانه مردم ایران در نماز جمعه نصر قدردانی کنم که با وجود تهدیداتی که بود، به فرمان رهبر حکیم و امام مسلمین لبیک جانانه گفتند و حقیقتاً باید شکرگزار خداوند بخاطر نعمت وجود معنوی رهبر عظیم الشأن انقلاب باشیم که به جای اینکه به پناهگاه بروند، خودشان پناهگاه همه مردم شدند، واقعاً باید شکرگزار خداوند برای داشتن چنین رهبر شجاع و نترس باشیم و از بابت داشتن چنین مردم هوشیار و بصیر و ولایتمدار به خود می بالیم.

وی در ادامه نقش عقیدتی سیاسی را دادن انگیزه معنوی به کارکنان جهت انجام وظایف و مأموریت ها دانست و خطاب به روحانیون و کارکنان عقیدتی سیاسی توصیه کرد: عقیدتی سیاسی دیدنی است نه نشان دادنی، باید کارکنان، عقیدتی سیاسی را در رفتار و گفتار و کردار عنصر عقیدتی سیاسی ببینند، در کم برخورداری و قناعت او ببینند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه تاکید کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی، اعم از فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ید واحد برای برقراری امنیت و خدمتگزاری به مردم و ساختن انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی هستند.

گفتنی است در این مراسم طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا؛ حجت الاسلام محمد مهدی مهدویان به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان منصوب و از تلاش های حجت الاسلام سید جعفر بابایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha