یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
نماز جمعه 13 مهر 1403 تهران

حوزه/ در پی برگزاری «نمازجمعه نصر» ستاد نمازجمعه تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم به جهت همراهی در خلق حماسه اقتدار آفرین نمازجمعه نصر تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی برگزاری «نمازجمعه نصر» ستاد نمازجمعه تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم به جهت همراهی در خلق حماسه اقتدار آفرین نمازجمعه نصر تشکر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

مردم شریف و انقلابی

سلام علیکم

حماسه‌ای که با شجاعت، تشخیص به هنگام و تدبیر دشمن‌شکن ولی امر مسلمین جهان و با هوشیاری و حضور معنادار شما در نمازجمعه نصر رخ داد و پیش چشم جهانیان قرار گرفت در کنار جهاد موفق نیروهای مسلح و مقتدر میهن اسلامی در عملیات وعده صادق خود عملی مجاهدانه، موثر، امنیت آفرین، آرامبخش و بازدارنده در برابر عملیات فریب شیطان بود که ناظران بین‌المللی را به اظهار شگفتی وا داشت.

بی‌شک آنچه که با حضور میلیونی امت قهرمان ایران اسلامی در ام‌القرای جهان اسلام و زیر فشار جنگ روانی و تهدیدها و زوزه‌های خشمگینانه و از سر استیصال رژیم خونخوار صهیونیستی رقم خورد نشان دهنده اراده‌های محکم و استوار شما در تحقق آرمان‌های امام امت و انقلاب اسلامی بود.

خطبه‌های حکیمانه امام جمعه تهران در بزرگترین نمازجمعه تاریخ انقلاب برای جبهه سرافراز مقاومت در خط مقدم مبارزه سرنوشت‌ساز و الهام‌بخش شد و افق‌های جدیدی را فراروی آینده روشن گفتمان انقلاب گشود.

بر خود فرض می‌داریم به عنوان خادم شما در نمازجمعه عظیم و باشکوه نصر و به نمایندگی از تمامی نهادها و دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری که تمام توان و همت خود را در فرصتی کوتاه تا برگزاری این مراسم پای کار آوردند، از تمام کاستی‌ها، مشکلات و نارسایی‌هایی که موجب ایجاد زحمت مضاعف برای نمازگزاران گردید بدون لکنت، صمیمانه و خاضعانه عذرخواهی می‌نماییم و با افتخار دست و بازوی شما را می‌بوسیم.

تعهد ما برای میزبانی شایسته و کریمانه علیرغم اینکه برخی از امکانات و زیرساخت‌های موجود تناسبی با جمعیت میلیونی نمازگزاران ندارد، بر جای خود باقی است و امیدواریم در برنامه‌های بعدی با کیفیت شایسته شما مردم مومن و انقلابی افتخار میزبانی شما را داشته باشیم.

در پایان ضمن شکرگزاری نعمت بی‌بدیل خدمت به شما مردم عزیز و انقلابی از صبر و همراهی شما در خلق حماسه اقتدار آفرین نمازجمعه نصر سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha