دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
امنیت کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌ شمالی با بیان اینکه کارکنان فراجا همواره در میان میدان در حال تلاش و تکاپو برای تامین امنیت هستند و باید حمایت شوند، گفت: بایستی پلیس در میدان قوی ظاهر شود و با قدرت حرف بزند تا مردم احساس امنیت کنند و مجرمان هراس داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی، در دیدار فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان ضمن تبریک هفته انتظامی به کارکنان پلیس استان خراسان شممالی، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در طول چهل و چند سال انقلاب چه قبل از ادغام و چه پس از آن خدمات زیادی را برای مردم در بحث امنیت انجام داده و می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تماس بیشتر مردم با فراجا در بخش‌های مختلف بر خلاف سایر نیروهای مسلح کوچکترین کوتاهی در این مجموعه سریع خود را نشان می‌دهد،گفت: برخی از مردم هم از واژه‌های مطلق استفاده می‌کنند و می‌گویند مامور اصلا نیامد که این اصلا کار خوبی نیست ولی متاسفانه این روحیه در برخی از مردم وجود دارد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حفاظت از نظام دینی و اسلامی و ایجاد رضایت مندی در مردم بالاترین پاداش را در قیامت دارد، گفت: همه این کارها در مجموعه‌ای که شما در آن خدمت می‌کنید وجود دارد و به همین خاطر باید ارزش و جایگاه کار خود را بدانید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه وقتی مشکلات مردم و جامعه زیاد می‌شود کار کارکنان فراجا هم بیشتر می‌شود، افزود: باب شهادت در فرماندهی انتظامی همچنان باز است و زمانی که یکی از عزیزان شهید می‌شود علاوه بر دمیدن روح تازه و هم دلی در مجموعه، بغض، کینه و تبری از دشمنان ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و برگزاری دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری، اظهار کرد: امنیت انتخابات با فراجا بوده و فرمانده میدان در انتخابات پلیس است و این کار بزرگ و پر اهمیتی است.

وی با بیان اینکه کارکنان فراجا در وسط میدان در حال تلاش و تکاپو برای تأمین امنیت هستند و باید حمایت شوند، گفت: پلیس باید در میدان قوی ظاهر شود و با قدرت حرف بزند تا مردم احساس امنیت کنند و مجرمان هراس داشته باشند.

سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همه تلاش بر این است که رضایتمندی مردم را داشته باشیم، گفت: پلیس به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است و با تمام توان برای امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌کنیم و خداوند متعال را شاکریم که امروز امنیت خوبی را از مرز تا مرکز در سطح استان داریم.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری از جرائم خصوصا سرقت انجام شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون کل جرائم ۲۳ درصد کاهش و کشف جرائم نیز حدود ۴۵ درصد افزایش داشته است.

مطهری زاده در استان با بیان اینکه با تلاش همکاران استان، رتبه اول را در حوزه کشف جرائم در سطح کشور داریم، گفت: سارقانی که بالای ۴ فقره سرقت داشتند توسط پابند الکترونیکی کنترل می‌شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha