یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
قاسم نوروزپور - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام نوروزپور، از تلاش برای گسترش فرهنگ اقامه نماز اول وقت در اماکن انتظامی خبر داد و گفت: در همه واحدهای فراجا که امکان برپایی نماز جماعت وجود دارد، با حضور روحانیون نماز اول وقت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، در نشست خبری به مناسبت هفته فراجا در ستاد انتظامی استان سمنان، از ارتقای معنوی و عقیدتی نیروهای فراجا در این استان خبر داد و گفت: با هدف ایجاد پلیس در تراز جمهوری اسلامی دوره های آموزشی متعددی چه در سطح کارکنان و چه در سطح خانواده ها برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، از برنامه ریزی برای برپایی ده ها برنامه در هفته فراجا در استان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی، مسابقات حفظ قرآن و نهج البلاغه، دوره های بصیرت افزایی و...از جمله این برنامه ها است.

وی از تلاش برای گسترش فرهنگ اقامه نماز اول وقت در اماکن انتظامی خبر داد و گفت: در همه واحدهای فراجا که امکان برپایی نماز جماعت وجود دارد، با حضور روحانیون نماز اول وقت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نوروزپور، بر لزوم توجه به بسط فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: با همکاری همکاران انتظامی و سردار فرماندهی برنامه های متعددی در نیروی انتظامی استان و شهرستان ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از معدود دستگاه هایی است که به برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه دارد، ادامه داد: در همین راستا نیروی انتظامی چه در سطح ملی و چه استانی ، علی رغم ترک فعل برخی دستگاه ها، در بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ورود و طرح های متعددی اجرایی کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، از توجه به همه ضوابط شرعی در نیروی انتظامی استان خبر داد و اظهار کرد: در نتیجه همین توجه به ضوابط شرعی و عمل به فتوای رهبری معظم انقلاب در خصوص ممنوعیت ضرب و شتم مجرمین، خوشبختانه هیچ مشکلی در این بخش در مراکز وابسته به فراجا استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فراجا امسال را سال بصیرت افزایی از طریق قرآن و نهج البلاغه اعلام کرده گفت: در همین راستا در همه مراکز وابسته به نیروی انتظامی استان برنامه های متعددی برای اجرا برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام نوروزپور، از برپایی مواکب شهدا و ایستگاه های صلواتی به عنوان یکی از خدمات فراجا استان در مناسبت های مختلف نام برد و افزود: حضور فعال در فضای مجازی و تولید و نشر محصولات مختلف از دیگر اقدامات عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha