دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسمی حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُونُوا قَوّامینَ لِلّهِ شُهَداءَ بِالْقِسْطِ وَ لا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلی أَلّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوی وَ اتَّقُوا اللهَ إِنَّ اللهَ خَبیرٌ بِما تَعْمَلُونَ (مائده / ٨)

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نماد امنیت، مجاهدت و سلامت در جامعه است و تأمین آرامش و آسایش برای مردم شریف ایران اسلامی، تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) توفیق و برکتی است که خداوند قادر متعال آن را به این نهاد خدوم و مردمی ارزانی داشته است.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن هفته ی نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات این نیروی مخلص و مؤمن و همچنین با سلام و صلوات بر ارواح مطهر شهیدان این نهاد در عرصه های حساس و خطیر اعم از مقابله با اغتشاشگران، اشرار، تجزیه طلبان، منافقین و....، از خداوند منان برای ایشان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، عزت، سلامتی و توفیقات روز افزون را مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمة الله

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha