یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
کد خبر: 1190642
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
محمود زاده

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی، جنایت های  رژیم منحوس صهیونیستی را  نشانه ای از  عجز و زبونی این رژیم دانست و گفت: علمی که شهید سید حسن نصر الله برداشت هیچ گاه روی زمین نخواهد ماند.   

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا محمود زاده ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصر الله، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، جنایات رژیم صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن بی گناهان را حاصل شکست های پی در پی این رژیم پلید در میدان عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با به شهادت رساندن سید مقاومت شهید سید حسن نصر الله به اهداف شوم خود نخواهد رسید چرا که عَلم این سید بزرگ روی زمین نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه ساختار جبهه مقاومت به همت سید مقاومت ساختاری مستحکم و با عزم و اراده قوی است و با فقدان دبیرکل فقید آن هرگز دچار تزلزل و شکست نخواهد شد تصریح کرد: ترورهای ناجوانمردانه منافقین در دهه شصت گواهی بر این مدعاست.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی در پایان، بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان را نشانه عجز و ناتوانی و شکست رژیم صهیونیستی در میدان جنگ قلمداد کرد و گفت: این جنایت ها لحظه به لحظه رژیم صهیونیستی را به پرتگاه نابودی نزدیک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha