دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
نشست  اداره کل کتابخانه های عمومی

حوزه/ نوربخش تأکید کرد : حزب الله زنده است و زنده خواهد ماند و امثال سیدحسن نصرالله، شهید بهشتی، شهید رجائی و ... نمادهای این مقاومتها هستند. که نهضت مقاومت ادامه دارد و این به واسطه تفکری است که برگرفته از اعتقادات قوی اسلامی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، عصر شعر سراسری «راز نصرالله» به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز یکشنبه 15 مهرماه در سالن جلسات کتابخانه امام خمینی (ره) به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان ر ضوی برگزار شد .

در این نشست شاعران نامدار مشهدی از جمله راضیه رجائی، علی اصغر شکفته، مجتبی ابوالقاسمی، غلامرضا غلامپور دهسرخی، حسین سیدبر، ملیحه آخوندی و زهرا عراقی از شاعران استانی به قرائت شعر پیرامون شهید سید حسن نصرالله و مقاومت پرداختند .

حسین نوربخش، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، شهید مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: در عصر حاضر نماد مقاومت، ایثارگری و شهادت، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز اگر نگاهی در دنیا برای دادخواهی مظلومیت وجود داشته باشد قطعا حمایت و نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در کنار خود دارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به پاسخ کوبنده ایران اسلامی به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: فرمایشات امام خامنه ای ، قدرت آن از هزاران موشک بیشتر است؛ زیرا قدرت نظامی در کنار ایستادگی فرمایشات و رهبری ایشان این حماسه ها را ماندگار رقم می زند.

نوربخش ضمن قدردانی از حضور شاعران و دبیران محافل ادبی کتابخانه های عمومی در این برنامه، اظهارکرد: شاعران به واسطه قلم خود می توانند این مظلومت و ایثارگری را به همگان نشان می دهند.

وی در پایان تأکید کرد : حزب الله زنده است و زنده خواهد ماند و امثال سیدحسن نصرالله، شهید بهشتی، شهید رجائی و ... نمادهای این مقاومتها هستند. که نهضت مقاومت ادامه دارد و این به واسطه تفکری است که برگرفته از اعتقادات قوی اسلامی مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha