دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ دبیر اجرایی بیست و دومین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس و مقاومت از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیست و دومین دوره این رویداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدمهدی عبداللهی دبیر اجرایی بیست و دومین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس و مقاومت در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیست و دومین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس و مقاومت تا پایان مهر تمدید شد.

وی افزود: این کنگره توسط سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود و در گروه‌های مختلف ٢١ گانه بررسی و داوری خواهد شد که شامل: خاطره - مستند (زندگی نامه، دست نوشته، وصیت نامه و…) - تاریخ شفاهی - داستان و رمان - خاطره داستان - شعر و نثر ادبی - زندگی نامه داستانی - کودک و نوجوان - هنرهای تجسمی، نمایشی، پژوهش (سیاسی و نظامی، ادبی، هنری، فرهنگی و اجتماعی) - منابع و آثار مرجع، امنیت و اقتدار ملی - مقاومت بین الملل اسلامی (با تاکید بر فلسطین و غزه) - مدافعان حرم - ترجمه - خدمات نشر و ناشران - کتاب و کتابداری - کتاب شنیداری - بخش ویژه شهید سلیمانی (سرباز حکیم) - مدیریت هنری - ویرایش و زبان فارسی است.

دبیر اجرایی بیست و دومین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس و مقاومت در ادامه گفت: شعار این دوره از کتاب سال نیز مساله‌شناسی و درست نویسی است که در داوری‌ها لحاظ خواهد شد.

عبداللهی در پایان گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار قابل تمدید نیست و اختتامیه جایزه کتاب سال دفاع مقدس و مقاومت توسط سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با حضور مقامات لشکری و کشوری، اواخر امسال برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha